| xBlueEyes a întrebat:

Ce au de castigat oamenii in a minti pe alte persoane? Eu, sincer, chiar nu ii inteleg pe unii...

Răspuns Câştigător
| bracigliano a răspuns:

Unii mint pentru a iesi mai usor din unele probleme,unii mint pentru a se da mari si mai multe motive pentru a spune minciuni. Orice om cred ca a spus minciuni in viata lui, fie ea cat de mica si neinsemnata, dar a fost.

4 răspunsuri:
| LonelyGirl007 a răspuns:

Pai cu minciuna iesi mai usor din unele situatii...
Nimeni nu suporta mincinosii, pentru ca nu poti sa ai incredere in ei si ai impresia ca orice spun sunt numai minciuni.Dar asta e, nu cred ca putem sa facem ceva in privinta lor :-J mai bine ii evitam ca nu sunt oameni de incredere big grin Keep it real!

| FataCuChitaraMunților a răspuns:

Falsitate,ură,invidie,răzbunare,etc...
Tu gândeşte-te la tine şi la ziua de mâine, lasă-i pe alţii.
Tu eşti aparte şi nu ai nevoie de arivişti în jurul tău.
Eşti cu mult deasupra lor.
Mincinoşii sunt persoane mecanice - lumea lor este împietrită şi în sufletele lor nu au loc sentimentalismele sau regretele.O zi frumoasă.

cristacheceliute
| cristacheceliute a răspuns:

Aminteste-ti cand erai mic, de ce minteau de obicei copiii? Ca sa scape de pedepse sau sa obtina ceva nemeritat.
Tine intai de lasitate si convingerea proprie ca nu fac ce e corect, ca oamenii nu i-ar intelege sau ar dura prea mult sa explice, lipsa de responsabilitate si maturitate. Sunt raportati la realitate intr-un mod defectuos, au probleme de exprimare, au impresia uneori ca e o forma de auto-alint si pot fi un pic dependenti de o mica doza de adrenalina cand se joaca cu ce nu trebuie si de multe ori au iluzia ca sunt mai puternici pentru ca pot manipula mai bine mintind cu usurinta. Dar pe scurt au doar un mod gresit de a comunica. E mai bine sa-i vezi ca pe niste oameni cu ceva probleme si sa tii cont de handicapul lor atunci cand e vorba de aspecte importante.

| xBlueEyes explică: