Inseamna ca in respectivul magazin produsele se vand "la bucata", nu "en-gross".
De exemplu Mega Image, Carrefour, Kaufland, toate magazinele de cartier, etc, sunt retaileri, in timp ce Metro si Selgros nu sunt, produsele vandute de ultimele doua fiind in general comercializate la bax si destinate revanzarii in magazinele de retail.
Inseamna ca tu cumperi de la alti distribuitori, totul fiind doar o bisnita frumos impachetata, ca doar se petrece in malluri si magazine relativ civilizate, curate.
Companiile respective cumpara de la producatori sau alti distribuitori la preturi de nimic si apoi le vand ei cu pret mai mare in aceste spatii frumos prezentate.Nu degeaba vezi, de exemplu, la magazinele pentru imbracaminte undeva pe langa casa, un afis in care scrie cam asa: In aceasta unitate comerciala practicam adaos TVA de 800% etc. Unele magazine au si mai mult.Considerand ca toate hainele din malluri (fast fashion) sunt facute in tari sarace pentru cativa dolari si muncitorul e platit cu cativa centi pe bucata, trage tu concluzia.Sistemul se aplica pentru toate bunurile de consum.
anonim_4396 întreabă:
AlexandraAle121 întreabă: