Depinde cum definesti succes. Dacă pentru mine succesul înseamnă să am o familie fericită? Sau dacă înseamnă doar sa fiu fericit cu puțin? Succesul e relativ. Nu înseamnă automat bani, putere și carieră.
Pentru mine inseamma.autocontrol si sa-mi fac zilele cat mai frumoase degeaba ai bani daca nu te bucuri.
Depinde in ce vrei sa ai succes
daca vrei succes in afaceri cu pacanele si pariuri, da trebuie sa ai zero empatie
daca vrei sa ai succes in medicina, atunci ai nevoie de multa empatie.
vrei sa ai succes intr-o cariera IT atunci iq mare, empatie irelevanta.
etc
Pai sunt n medici care au 0 empatie si fac bani cunosc destui, ideea e cu ce te ajuta empatia in viata? Ca te iau altii de prost?
Sunt 2*n medici empatici care fac si mai multi bani.
Nu generaliza dupa experiente personale.
Toate trebuie sa fie cu moderație.
Ca sa fi un om de succes nu înseamnă că trebuie să fi un om fara suflet.Da,nu e ok sa fi mana sparta, sa pui botul la toate vrăjelile, sa oferi mocangeala în stânga și în dreapta, sa ai pe deplina încredere în oricine.Dar asta nu înseamnă să nu respecți oameni, sa nu îți faci meseria sau datoria, sa calci peste cadavre.Ci pur și simplu sa fi muncitor, atent, calculat...
Iar legat de iq, nu cred ca trebuie sa atingi un anumit nivel.Ca sunt în istorie zeci de oameni cu Iq mare ce nu erau neapărat cineva.Au câștigat niște concursuri, diplome și cei pasionați de știință spre exemplu au cautat informații despre el/ea dar nu era neapărat un om bogat, frumos, de succes, cu afaceri etc.
La fel și invers.Nu înseamnă că unu cu iq mai mic e neapărat "smecher".
Conteaza si un iq mare DAR cel mai important este norocul apoi pe al 2-lea loc este cat de descurcaret esti si nu in ultimul rand cat de bine stii sa vorbesti sa-i amagesti pe toti din jurul tau! adica sa ai papagalul foarte bun
Daca ai aceste calitati poti sa fi tu ultimul analfabet si majoritatea te vor vedea un geniu!