Ar fi bine sa faca o greva si pentru ca sa ramana doara aia ce stiu sa fie invataori, profesori, pentru ca majoritatea is doara cu numele profesori.
Sincer eu cred ca in RO multi profesori ar putea sa fie eliminati, cei mai multi predau ca papagalii ce scriu in carti, in cazul asta nu vad rostul acelui profesor, bag o singura persoana, sa stea de paza si pusi elevii sa citeasca din carti.
Daca sunt profesori care predau cum trebuie, adica sa explice ce este scris in acele carti, sa dezvolte a cele carti si elevii sa inteleaga, l is pentru sa ramina si sa fie bine platiti.
In rest trimisi la canal sa dea cu matura, undeva unde se pricep, pentru ca la proesat sigur nu se pricep, cei mai multi is acolo doar pentru salar.
Is prostii aia din guvern cai angajeaza, angajezi pe cinava care se pricepe la acea meserie.Is de vina si parintii acelor elevi. Eu daca as avea plozi, m-as duce la scoala serios, m-as duce sa asist la ore, sa vad si eu ce se preda, si asa vad daca pricep ceva din ce explica profesorii aia, iar daca nu pricep, cer eliminarea lui, mi se pare normal, logic.
Dar cine face asta? Nu am auzit nici vazut ce eu zic aici, dar am citit ca pe vremuri indepartate au fost si asa oameni.
Salariile lor is pe masura muncii ce o depun deci nu stiu pentru ce fac aia greva. Eu nu leas da nimic, ba leas micsora si mai mult salariile, pentru ca elevii stau f prost la mai toate capitolele, aia arata ce profesori au, sa fim seriosi.
Orice job are un salar, daca te vede sefu ca esti mai muncitor, ca esti mai bun, iti da marire, la astia sa le dea marire pentru ce anumne? Ca se dcuc la scoala stau acolo si dorm, apoi merg acasa?
Nu frate analizati, cercetati, vazut dupa ce elevi are, nu dai bani asa dopara pot prezenta, gata am facut o facultate deacu trebuie sa iau bani multi doar ca ma numesc profesor.