| Furnicuta000 a întrebat:

Ce parere aveti despre scandalul de la spitalul Sf Pantelimon? Credeti ca e corect sa tii un om pe un pat de spital chiar si un an si sa il tii in viata doar administrandu-i noradrenalina in loc sa il lasi sa plece linistit si sa vina in patul ala un om care chiar are sanse sa-si revina?

15 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Inteligento daca eu am cotizat 40 de ani la statul roman ma ti si 40 de ani daca e necesar, eu am cotizat milioane de lei noi in acest interval si tu imi spui asta te as ucide cu mana mea, esti si tu ca si criminali astia din sistem

| Furnicuta000 explică (pentru RAY):

Dispari. Am zis doar ca e inuman sa chinui oameni bolnavi

| RAY a răspuns (pentru Furnicuta000):

Ce sa chinui omule daca e in coma, scrii tampeni

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu mi se pare corect sa tii in viața un om artificial mai ales când sistemul nostru sanitar nu poate susține la nesfârșit pacienți în starr critica.

Dar eu nu sunt medic. Nu am depus un jurământ in sensul asta. Și din fericire nici nu am avut vreo rudă in situația de a fi ținută în viața de aparate așa că pot fi obiectiv.

Oricum lucrurile sunt mai complicate din punct de vedere medical.

| Furnicuta000 explică (pentru suntserios):

Am intalnit odata o pacienta de 90 ani care saraca voia sa moara de mult timp pentru ca era paralizata de ceva ani un urma unui AVC si familia facea tot posibilul sa o tina in viata. O interna in spital, punea medicii sa o resusciteze, sa ii amputeze piciorul de 3 ori pentru ca nu concepeau sa o lase sa moara. Mi-a parut rau pentru familie dar mi-a parut si mai rau pentru ea

| suntserios a răspuns (pentru Furnicuta000):

Stai că discutăm se lucruri diferite... Om constient vs pacienți în comă probabil fara șanse.

| J0B0MAT a răspuns: