anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce părere aveți despre scenariile ipotetice pe care le postez aici?
Răspundeți sincer, chiar dacă răspunsul nu ar fi unul măgulitor. big grin

Răspuns Câştigător
| gemeni6226 a răspuns:

Am parerea ca esti in cautarea adevarului absolut dar pe cand mai adaugi 20 de ani la anii pe care ii ai vei sti tot ceea ce acum nu, o sa capeti mai multa intelepciune si tu vei fi care vei da raspunsuri formidabile la asemenea intrebari.Iar situatiile cu care te confrunti sunt lectiile tale de viata, toti suntem aici pe Pamint sa invatam lectii si sa devenim mai buni si mai intelepti rezolvind corect aceste lectii.Dar ca si in orice clasa mai sunt si elevi foarte buni, buni slabi si foarte slabi.Depinde si in ce familie ne nastem ce invataturi sau impresii ne insotesc de acasa, conteaza enorm familia in care te nasti. Orice ai face experientele traite in sinul familiei si in mediul in care te duce soarta, gradinita, scoala, loc de munca te definesc ca personalitate, dar cel mai adinc te marcheaza familia.Asta si dupa 60 de ani ii ai in subconstient si te definesc.

7 răspunsuri:
| Hammurabi a răspuns:

Eu le văd ca pe niște căutări de răspunsuri, niște validări a ceea ce te interesează. Dar sunt ok, nu sunt deranjante.
Iar tu ești o tipă simpatică. Ești ca o pisicuță care nu vrea să dea drumul din gheare șoricelului, nici chiar aunci când asta a murit și nu mai mișcă. laughing

| CostinAlamariu a răspuns:

Sincer? Mi se pare aproape o obsesie extrem de dubioasă, aproape de nebunie. Nu mai trăi în ipotetic și trăiește în viața reală. Mai mult, scenarile astea par să aiba legatura cu viata ta, deci asta imi spune ca te gandesti prea mult si te obsedeaza anumite lucruri față de care o persoană normală nu s-ar gândi nici 5 secunde.

"Ce părere ai de o persoană care face X și Y?"

De ce te interesează? Pe bune. De ce iti pasa parerea oamenilor? A-ti pasa de parerea oamenilor e o boală mentală.

| anonim_4396 explică (pentru CostinAlamariu):