Evident, atata timp cat nu traiesti in pestera, e clar.
Perspectiva lui TheDesolationOfTPUro e destul de dura, dar adevarata, cat timp acele rezultate sunt luate pe merit. Iti dai seama ca implica foarte multa munca, mai ales in Romania unde sistemul parca te face sa abdici, asa ca sunt frustrari foarte mari. Ca profesor te simti carpa si, vazand cum se duce societatea in jos, deja incepi sa iti doresti doar sa supravietuiesti. Ce mai pedagogie? Ce mai motivatie?
Cu toate ca... reactia mi se pare exagerata. De inteles, dar exagerata, asta pentru ca sunt niste draci mici nesimtiti care isi bat joc, deci nici ei nu sunt fair-play.
Si atunci...
Mergeti toti la parinti si cu parintii prezentati-va la director. Daca directorul refuza sa va ia in seama mergeti la Politie.
Indiferent ce fac elevii, niciun profesor nu are voi sa ii agreseze! Fizic sau verbal.
Mergeti la director si faceti o declaratie in care va plangeti si semnaturile tuturor elevilor care sunt contra profesorului. Parintii vostrii stiu si nu au facut nimic?
In locul lui si eu faceam la fel. Mai ales ca individul in cauza trebuie sa fie un prof foarte bun daca ai spus ca a avut rezultate. De aceea reactioneaza asa violent. I-ati manjit cel mai sacru loc in care-si desfasoara cea mai importanta parte a vietii lui. E un om foarte dedicat in ceea ce face si nu suporta bataia de joc. Solutia e simpla. Invatati sa va cereti scuze si sa aratati ca va pasa, ca aveti bun simt, 7 ani de acasa. Nu ti-am vorbit aici in termeni legali. E usor sa judeci asa, doar proful trebuie privit ca singurul vinovat in toata treaba asta, doar ati uitat cauza comportamentului sau, asa ca mai degraba va recomand sa intelegeti judecata profului vostru, care poate vi se pare una nebuna, dar eu cred ca reactioneaza pe masura. E un fapt cunoscut ca generatile din ziua de azi sunt tot mai straine de bunul simt, insa nu e tarziu sa invatati.