anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce ziceti, sa ma las de viata?

Răspuns Câştigător
| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Niciodata

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Sigur, de seara pana dimineata, cat timp dormi happy

| Simpatic a răspuns:

Nu prietene, mai bine lupti
Primul lucru ar fi sa mergi la un psihiatru, urmezi un tratament si vezi apoi daca mai ai astfel de ganduri.
Intuind ca depresie ai!

| 4evergentleman2023 a răspuns (pentru Simpatic):

Psihiatrii nu fac mereu minuni cu antidepresivele și anxiolitice, eu de exemplu am anxietate ce are rezistenta la orice tratament, și după ce nu le mai iei revin problemele

| Simpatic a răspuns (pentru 4evergentleman2023):

Eu as contra-argumenta la ceea ce ai spus prin faptul ca nu toti psihiatrii sunt si medici priceputi!
Ca multi au facut o facultate impinsi de parinti doar pentru ca este o meserie banoasa, ei neavand nicio placere in acest sens si fata de aceasta profesie, profesie pe care o fac cu scarba, la fel ca toti pustii care se viseaza politisti, nu pentru a fi corecti sau drepti ci pentru locul caldut pe care-l ai la Politiewinking
Concluzionez ca nu ai gasit medicul bun!

| nyoentox2002 a răspuns:

Nu

| 4evergentleman2023 a răspuns:

Adică? Sa te sinucizi? Pai, viata nu mai are nici un farmec de câțiva ani încoace, parca trăim în Matrix! Dacă nu exista progresism în viata unei persoane si doar regresie la ce naibii sa mai trăiască? Nici banii nimic nu ne mai fac fericiți, mâncarea e de rahat, totul parca e în jurul nostru de rahat. Poate doar viata mea e de rahat nu știu dar nu vad ca lumea sa fie ca înainte când se stătea un zona și se vorbeam și alte alea, toți au devenit individualiști, trăiesc doar pentru ei.

| relian a răspuns (pentru 4evergentleman2023):

Doar ti se pare tie, sau mai bine spus ai crescut, nu mai esti ca inainte laughing deci esti intr-o alta etapa, decat cea in care ai fost si stateazi in zona, vorbeati, bla bla povesti vraja marii.