| MistarGoGu a întrebat:

Cea mai funny / ciudata / stupida sau enervantă întâmplare cu un operator de call-center sau costumer service?
Cine a scăpat in telefon " ceva de dulce " stiind ca este inregistrata convorbirea!

3 răspunsuri:
| mODIN a răspuns:

Odata la 2-3 saptamani ma suna cei de la Enel sa-mi spuna de pachetul lor nou de servicii ce include revizia tehnica anuala si inca alte balarii. De fiecare data le zic ca nu sunt interesat si sa nu ma mai sune, ei continua sa ma sune de 2 ani incoace. Intr-o perioada cum ii auzeam ca zic "Buna ziua, va contactez din partea Enel Romania, vorbesc cumva cu domnul XYZ" deja le ziceam "Daca e vorba de pachetul de 17 lei pe luna, nu sunt interesat" si dupa se blocau si-mi inchideau.

| StoicAnalysis a răspuns:

Cand am dat comanda de mancare si livratorul facea ture de cartier. Il sunam, ii spuneam unde sa se duca, si imediat dupa inchidea apelul. Eu pe harta il vedeam cum da ture de cartier. o data am incercat chiar sa-l flanchez mergand pe jos. Si de fiecare data cand il sunam, nu apucam sa termin propozitia, ca imi inchidea apelul. Enervat la culme am sunat sa refuz comanda si sa-mi primesc banii inapoi pe motiv ca livratorul era incompetent. Apoi am aflat ca firma care se ocupa cu livrarile, avea politica de a nu restitui banii daca livrarea a fost refuzata. Si uite asa ala s-a ales cu doua pizza moca si eu cu buza umflata. De atunci, cand comand mancare, aleg doar plata la ramburs.

| MistarGoGu explică (pentru StoicAnalysis):

Recuperări datorii 89.89. DUDUIANU NonStop 5€/ min