Eu sunt elev la liceu deci am destul timp liber in timpul vacantei.
Cum imi ocup eu timpul?
1.Citesc carti pe care ma obliga sa le citesc d-na profesoara dar si carti pe care le citesc din proprie initiativa (de ex: Dracula de Bram Stoker si Adam si Eva de Liviu Rebreanu...le-am citit de curand)
2.Scriu un fel de carti/povesti de 100-200 de pagini. Scriu de obicei seara, pe tableta.
3.Raspund pe TPU. Eu unul ma relaxez cand raspund aici...imi face placere sa ajut oamenii chiar daca acest ajutor inseamna un biet raspuns la o intrebare.
4.Ma uit la anime-uri.(*ma uit foarte des*) Am rezultate foarte bune la scoala...A fost o perioada in care am fost foarte obosit si stresat. Atunci am vazut ca o pauza de 20 de minute in care pot sa vad un episod dintr-un anime ma ajuta sa ma relaxez. Asa sunt eu. Anime-urile sunt un fel de desene din Japonia insa sunt mult mai reusite decat prostiile facute de noi, Europenii sau chiar si de cei din SUA. Sunt mult mai bune.
5.Ma uit la filme dar asta foarte rar, aproape niciodata.
6. Mixez muzica, fac poze in photoshop sau fac amv-uri. Am devenit destul de priceput la astfel de lucruri precum photoshopul intrucat exersez de destul timp la ele.
Cu amv-urile nu ma prea pricep dar incerc sa invat.
Uitati cum arata un amv (facut de mine)
https://www.youtube.com/watch?v=V4HJ0r8hUKk
7.Ies cu prietenii prin oras la o inghetata, la un fotbal, dar asta foarte rar intrucat am doar 3 prieteni adevarati alaturi de care imi face placere sa stau... acestia sunt pelcati momentan la tara la bunici.
8.Invat/repet intrucat mai este doar o luna de vacanta.
Asa imi ocup eu timpul.
Pai daca vrei sa treaca timpul mai repede te poti juca pe pc, telefon, etc. Sau sa citesti... Depinde de tine.
Eu de exemplu ma joc pe PC, pe telefon, citesc, scriu temele de l-a scoala , si ies afara sa joc fotbal!