"mă gândesc oare să mă refugiez in țigări, droguri și alcool? "
acestea iti vor face mai mult rau decat simti actual!
nu vei face decat sa agravezi anxietetea si/sau depresia ta!
Nu stiu daca ti-am mai recomandat sau nu asta, dar prietene ai nevoie de un medic psihiatru de inceput, cand te pui pe picioare poti face in paralel si cateva sedinte la psiholog ca sa te intelegi mai bine pe tine si problema cu culoarea pielii pe care este posibil ca tu sa o exagerezi!
Cei care doresc sa trateaze depresia si anxietatea ar trebui sa stie ca aceste tulburari sunt in domeniul medicului psihiatru!
Cine o da mereu cu psihologul in sus si in jos nu intelege mecanismele complicate ale creierului si nici faptul ca tulburarile acestea precum depresia sunt in stransa legatura cu anumite substante chimice din creier in primul rand...practic terapia la psiholog te poate ajuta pana cobori pe scari de la cabinetul psihologului, ai o stare de bine care dispare ca un miraj, de parca ai fi stat de vorba cu Lucifer si acesta te-a amagit...
Medicamentele in schimb isi fac treaba dar vin la pachet cu anumite efecte adverse...de la pacient la pacient de la medicament la medicament!
Deci nimic nu este lipsit de "compromisuri"
Lumea ar trebui sa inteleaga faptul ca depresia este o "boala moderna" sa o accepte si sa o trateaze, dar nu cu "vorbe" la psiholog! Cu toata stima psihologul are rolul lui in multe lucruri dar nu si in DEPRESIILE si tulburarile psihice CRONICE!
Restul se pot rezuma la a crede toate informatiile pe care le citesc ei in 'cartile motivationale', empatia nu este totdeauna eficienta pentru a intelege durerea celor din jurul nostru
Daca tu nu te accepți pe tine, nu te iubești, cine crezi că o va face pentru tine?
E normal ca oamenii să te evite daca tu cu tine ai o relație proasta, pentru că dacă ai avea o relație bună, lucrurile ar sta cu totul altfel