Deci s-a ridicat de la rangul de femeie de servici la ceva mai mare și acum e cu nasul pe sus și crede că poate să își permită asemenea gesturi? Aparent a rămas tot la rangul de femei de serviciu, mai jos de fapt, femeile de serviciu sunt de obicei respectoase și educate, aceasta femeie a dat clar dovada că este o țărancă needucată dacă a făcut acest gest, nicidecum o doamnă cum vrea să pară.
Nici nu a vrut sa auda cand i-am reamintit ca eu nu sunt "fetita" ei si ca nu sunt eleva in clasa a 8-a. ea avea discursul ei inainte si era si mare doamna.
Sigur cu nu i-a placut replica ta.
Foarte bine, data viitoare stii cum sa-i raspunzi.
Totusi, cel mai bine e sa nu existe o data viitoare. Nu sunteti rude de sange, poti rupe complet legatura cu ea.
Pai de ce sa nu-i placa replica me? E normala? Intre mine si ea e o diferenta de 3-4 ani si atat. Ambele suntem in varsta.
Pur si simplu nu m-am asteptat la un asemenea gest. E drept ca e o colega care a lucrat in Italia 13 ani pe post de femeie de serviciu. A revenit in tara si-a gasit la o institutie onorabila, un job. S-a ridicatd e la rangul de femeie de serviciu la un angajat care parea educat si civilizat.
A mai urmarit ceva, din cate am realizat dupa incident. Voia sa ma faca sa-mi ies din pepeni si sa devin agresiva, sa sar si eu la bataie ca sa cheme Politia si sa fiu penalizata pentru agresivitate. Intre timp, a pus telefonul pe inregistrare si am descoperit pe urma acest lucru, cand si-a uitat intentionat telefonul pe masa din camera si s-a prefacut ca pleaca.
Deci s-a ridicat de la rangul de femeie de servici la ceva mai mare și acum e cu nasul pe sus și crede că poate să își permită asemenea gesturi? Aparent a rămas tot la rangul de femei de serviciu, mai jos de fapt, femeile de serviciu sunt de obicei respectoase și educate, aceasta femeie a dat clar dovada că este o țărancă needucată dacă a făcut acest gest, nicidecum o doamnă cum vrea să pară.