anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Daca se introduce armata obligatorie pot sa ma duc cu scutire si sa nu intru?

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Nu este posibil asa ceva!
In situatia in care armata devine obligatorie, nu sunt acceptate scutirile ca la scoala sau servici.
Exceptie fac numai cei bolnavi psihic sau fizic, care trec prin comisii de medici militari si sunt respinsi medical numai de acestia.

7 răspunsuri:
| danbnz a răspuns:

Tu crezi ca armata e ca o scoala?
Scutire de la tati si mami ca esti sensibilicos!?
Nu merge asa.
Eu am facut armata obligatorie in '83-'84 si pe vremea aia nu scăpa nimeni.
Poate doar sa fi avut un handicap foarte grav altfel nu.
Cat timp ai 2 maini si 2 picioare gaseste armata ce sa faca cu tine.

| Mosotti a răspuns (pentru danbnz):

Dar daca aveai cetatenia altei tari si nu o mai aveai pe aia romana, te mai lua in armata atunci?! Adica de ex sa zicem ca renuntam la aia romana si luam pe aia germana prin adoptie cand eram mai copil sau daca unul din parinti se casatorea cu un neamt in adolescenta mea, dar locuiam aici, ma duceam la scoala aici.
La 20 ani ma mai lua? Nu cred, sau?

| danbnz a răspuns (pentru Mosotti):

Daca renuntai la cea romana si dobandeai alta cetatenie nu mai aveai nici o treaba cu statul roman.
In cazul particular de care zici mi-e greu sa cred ca partidul si securitatea ar fi permis sa se intample asa ceva dupa 1980.
Adica o romanca sa se casatoreasca cu un cetatean strain si sa plece in tara lui si cu un copil de cetatenie romana.
Da, era posibil sa primesti ordin de recrutare daca aveai 20 de ani si cetatenie romana si erai afara.
Nu ai idee ce puternica era securitatea atunci... punea presiune pe familie sau cunostintele ramase in tara si tot ca ei faceai.

| Mosotti a răspuns (pentru danbnz):

Stiu cum era securitatea chiar daca in 1990 aveam 12 ani, era nenorocire. Nu pot sa uit magazinele goale de tot felul.