| Mindfulness a întrebat:

Daca va împrieteniți cu cineva pentru voi contează ce studii au? Mie parca nu îmi vine să mă împrietenesc cu cineva care nu are minim liceul terminat, dar fac și mici excepții daca sunt de treabă.
Am avut prieteni ce nu aveau liceul și m-au cam tras în jos!

Răspuns Câştigător
| Dismally a răspuns:

Nu, studiile sunt irelevante. Exista oameni fara scoala dar foarte inteligenti si oameni cu cateva facultati care sunt cu adevarat prosti, adica in afara de domeniul in care s-au pregatit nu stiu absolut nimic.

25 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

Imi plac oamenii cu inteligenta emotionala, cu aceea ai ce vorbi, un minim de studii toti avem in mare parte, am vazut la locul de munca tineri iesiti de pe bancile facultati care iti vorbesc cu o aroganta si se comporta ca taranii doar pentru simplul fapt ca au un post mai bun ca restul, inclusiv cu cei mai in varsta.

Cei cu studii minime apartin diferitelor categorii, sunt cei care isi petrec timpul prin baruri si cazino-uri, smecherii, batai sau care refuza sa munceasca si lucruri de genul, de aceea stai departe, dar sunt oameni fara studii care isi vad de casa si familie, oameni decenti care nu au treaba cu prima categorie.

| RAY a răspuns:

Sincer iubesc oamenii de la care am ceva de învățat ceva bun, de asta îmi place când văd un om cu o carte în mână, simt o stare de fericire când văd că x are habar de ceea ce vorbește, in principiu sincer îți spun eu nu am cu cine discuta, nu că nu aș vrea

| LisaJulie a răspuns:

Nu pentru mine în orice caz! La mine contează sa fie oameni de omenie

| Mindfulness explică (pentru LisaJulie):

Unde ai văzut tu oameni de omenie fără școală?

| LisaJulie a răspuns (pentru Mindfulness):

Sunt multe persoane care nu își pot termina studiile din diverse motive! Asta nu înseamnă că sunt oameni fără bun simț

| Mindfulness explică (pentru LisaJulie):