| CrucifiedCountess a întrebat:

Dap... mi-am dat demisia...banii n-am mai luat de 3luni.cacao! asta e... voi v-ati dat vreodata demisia? din ce post? ce motive ati avut? v-ati luat vreodata in gura cu seful? ce ia-ti zis?hee hee

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi-am dat demisia din invatamant...am fost profa de romana...ma scarbisera practicile, oamenii, sistemul in general! Nu am avut ocazia, dar ironiile fine sunt apanajul meu!

8 răspunsuri:
| albastrel a răspuns:

Mi-am dat demisia de la liceu intr-a 12- a... anul asta big grin... m-am suparat ca nu imi mai dateau note mari...asa ca m-am dus din joi in paste :d...; d

| Elly4all a răspuns:

Eu nu mi-am dat demisia...big grin sunt inca elevalaughing...imi pare rau de situatia ta incearca sa-ti gasesti un alt loc de munka.succes:*

| alexdop21 a răspuns:

Join the club! Astazi am fost la un interviu pentru un job, cu toate ca lucrez, dar imi urasc serviciul mai mult decat orice pe lumea asta! Demisii mi-am dat vreo 3 pana acum, de certat cu sefii intruna, si i-am zis si verzi si uscate! Ohh da de era tata vreun bogatas ce bine ar fi!

| fabiola a răspuns:

Chiar daca ti-ai dat demisia, poti da in judecata firma sa iti recuperezi banii! Castigi sigur! Bafta!

| CrucifiedCountess explică:

@dani1993 tu cine *** mai esti? laughing)) apareti ca ciupercile dupa ploaie laughing)

| florar a răspuns:

Ihi. M-am luat cu sefu... A zis ca sunt la poarta 10 care ar lucra si pentru bani mai putini... directorul s/a schimbat intre timp, eu am avut acelasi salar, dar ast de al doi-lea era mai simpatic...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mi-a dat demisia de la un supermarket...in postura de sef de tura.
De ce?
Avea si o firma de constructii...si in ziua mea libera... voai sa ma califice in meseria de sapator de santuri.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: