Pentru că în vacanţă, nimeni nu punea întrebări legate de teme, iar acum site'ul e plin. Cu un referat sau o explicaţie mai ajut, dar de dat mură'n gură mi se pare cam prea mult. Ce, mie mi-a făcut altcineva temele sau m'a ajutat cu îndrumări? Nu prea cred. Plus că nu numai faptul că cer rezolvare, dar mai vezi şi un final gen "să fie scris corect, cu semne de punctuaţie şi foarte explicit". Nu'i de ajuns că le dai ideea, trebuie să le'o şi scrii impecabil. Într'adevăr unii sunt foarte răutăcios şi nu vor să facă altceva decât să pară ei cei mai cei. Bine, nu zic şi eu mai răspund "caută pe google" şi altele de genul la cele foarte aiurea.
Succes!
Te rog nu generaliza! Nu toti facem asa, unii dintre noi chiar incercam sa ajutam... Eu am mai propus o data sa se faca o categorie "Tema pentru acasa"!
Si cine ar intra acolo ma rog?
Buna! Eu sunt o eleva care nu prea pune intrebare de genul acesta. Mai pun cate o intrebare, nu zic ca nu, doar ca le pun prietenilor mei mai mari sau mai mici de exemplu unei vere dintr-a 6 i-am pus odata dar am sters-o. Pana acum am luat 5 de 10 la scoala! In legatura cu raspunsul : nu-ti bate capul pentru niste nesimtiti! Ei spun asta doar pentru ca nu stiu raspunsul la intrebare! Ce este drept nici eu nu ajut pe cineva la o intrebare din aceasta, dar nici altora nu le prea permit sa imi faca reprosuri : "ca de ce ai pus intrebarea asta aici?" Nu ai citit regulamentul? "
SUCCES IN CONTINUARE LA SCOALA!
Cum a zis si luiza, te rog nu generaliza, eu incerc sa ajut temele la romana, pentru ca la asta sunt bun. Insa nu le rezolv, ci le arat userilor cum sa o faca sa inteleaga ei, ca eu stiu cum.