Poti sa mergi si sa ajungi in jungla africana si in viata ta numai ca realitatea junglei africana e alta decit ti-o inchipui tu,negresele se chinuie sa-si creasca copiii care le mor in fata ochilor de diferite boli pentru ca nu sunt medicamente suficiente, nu exista hrana suficienta, le mor sotii si copiii si de sida, iar in jungla da exista multe animale serpi si pajanjeni veninosi nu cred ca ti-ar placea sa te uite cineva singur in jungla. Locul si faptele ce iti imaginezi sunt frumoase doar in mintea ta in mintea noastra dar peste tot pe glob exista multa suferinta nu exista nici un loc de vis.Un loc de vis este ar putea fi caminul in care locuim familia fericita dupa care tindem dar atitor putini oameni le e dat aceasta fericire, sa traiasca intr-o familie plina de iubire.Mai mult de atit pe acest pamint nu se poate doar in imaginatie, restul in rai dupa moarte, de acolo am venit dintr-un loc perfect dar noi am vrut sa experimentam si bunele si relele pe acest Pa mint pentru a ne perfectiona, fara suferinta nu devii puternic nu te perfectionezi.
Vezi altfel realitatea, in ce sens?
Ce e asa schimbat cand esti singur sau cu ai tai?
"De ce e imaginatia mai frumoasa ca realitatea din fata ochiilor? "