| deeapp a întrebat:

De ce este interzisa dragostea intre profesor-elev?

15 răspunsuri:
| bestialu96 a răspuns:

INFRACŢIUNI PRIVITOARE LA VIAŢA SEXUALĂ
Art. 198 legea 2006/2001
Actul sexual cu un minor

| deeapp explică (pentru bestialu96):

Pt tine toti elevii sunt minori? Dar intre un profesor universitar si o studenta, se aplica aceeasi lege?

| drogh a răspuns:

Deoarece un profesor poate sa-l favorizeze pe acel elev care e intr-o relatie cu el si sa-i ofere note mai bune decat la restul si din cauza varstei. Pur si simplu nu este permis. Profesorul trebuie sa-l invete carte pe elev, nu sa-l faca sa se indragosteasca de el.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Şi-aşa toţi proştii sunt favorizaţi de profesorii de carton din zilele noastre. Dacă ar mai avea şi relaţii intime cu elevii s-ar alege praful şi mai tare de toate generaţiile de acum. Bine, teoretic vorbind, că în practică sunt sute de cazuri numai la noi în ţară despre care nu ştie nimeni nimic.

| MDenisee a răspuns:

Pentru ca din seria varstei si pentru ca inchisoare laughing)))

| 2B a răspuns (pentru MDenisee):

laughing Prea tare! Respect

| MDenisee a răspuns (pentru 2B):

batting eyelashes ma flatezi

| 2B a răspuns (pentru MDenisee):

Stiu :*

| MDenisee a răspuns (pentru 2B):

Nu fi pupacios cu o persoana necunoscuta, nu stii ce se poate ascunde, de unde stii, poate sunt un pensionar pedofilo-obsedat smug

| deeapp explică (pentru MDenisee):

Haha. amuzant! Asta a expirat demult, foloseste ceva mai original!

| MDenisee a răspuns (pentru deeapp):

Pentru ca, sunt minore iar ei profesori! iti e de ajuns? Sau te-ai indragostit si tubatting eyelashes

| deeapp explică (pentru MDenisee):

Nu m.am indragostit si eu, profesorul meu e prea batran laughing. Am vazut la stiri. si eram curioasa, totusi ea nu e minora, are 18 ani.

| MDenisee a răspuns (pentru deeapp):

Inseamna ca ii plac " barbati maturi " sau altceva de la ei laughing)

| anonymus77 a răspuns: