| DCdo a întrebat:

De ce judeca oamenii femeile care prefera parteneri mai un vârsta și stabili?

Sunt studenta la master, am 23 (aproape 24) de ani și mereu am preferat bărbații mai în vârstă. Și acum sunt cu cineva care are 38. Am stat la cămin ani de zile și băieții de vârsta mea mi s-au părut mereu imaturi. Dar asta ar fi partea cea mai puțin problematică. Majoritatea celor 20+ nu se ingrijeau, miroseau a transpirație, camera lor de cămin puțea, erau obsedați sexual și nici nu le pasa de partenera. Nu am făcut niciodată sex cu vreunul de 20+, dar am auzit multe povesti de la prietene.
Și unii tind sa ma judece. Nu e ceva ce arunc oamenilor în fața în timpul discuțiilor uzuale, dar uneori se ajunge la asta. Mie îmi place sa am ce discuta și sa am ce invata de la partenerul meu. Am în schimb prieteni baieti de vârsta mea. Și nu am ce vorbi cu ei. Mereu doar jocuri video, glume porcoase, beții etc.
Iubitul meu de 38, am ce invata de la el. De la educație financiara (pentru ca el a reușit în viata) la cultura generala. Ma invata despre istorie, politica și l-as putea asculta cu orele.
Deci atâta timp cât nu fac rău nimănui și sunt adulta, de ce oamenii au problema cu asta? Nu înșel pe nimeni, nu am relații pe ascuns. Și nu sunt întreținută. Am propriul venit.

3 răspunsuri:
| Madaxo97 a răspuns: