Bună.
Adevărat! Dar de ce producătorii de reclame, deși știu că reclamele sunt general urâte de publicul țintă, ( în special, pentru că întrerup programul principal ), totuși se străduiesc din ce în ce mai mult să le producă și să le repete încontinuu?
Înțelegi efectul produs?
Repetarea unui neadevăr face ca acel neadevăr să devină REALITATE!
Un exemplu clasic în acest sens ( și istoric, totodată! ) este cartea intitulată "Mein Kamft ", autobiografia scrisă de Adolf Hitler
https://ro.m.wikipedia.org/wiki/Mein_Kampf
Știm cu toții, unde a dus această propagandă produsă prin manipularea maselor.
https://youtu.be/O5b0ZxUWNf0
E totuși o diferență
Ca sa le creasca canalul, dar acum nu trebuie sa generalizezi. Si culmea este ca tu te mirai de ce blameaza lumea pe cei care asculta manele.
https://www.tpu.ro/......i-si-fara/
Eu de ex nu dau like decat daca imi place ceva foarte foarte mult. Dar uneori dau si pentru ca omul ala cere si vad cat de important e pentru el. Am observat si ca cei care cer like au mai multe like-uri decat cei care nu cer.
Iar share nu dau niciodata, de ce sa dau share?
Spun ceva de genul:"dacă v-a plăcut, nu uitați să dați like, subcribe și share!"
Îți amintește doar
Ca sa-și faca publicitate, logic. Sa nu cumva sa uite omul ce are de făcut. )