Pot fi vorba aici si de contractele de sponsorizare. De efectul de turma, branding-ul produsului/ marketing, varsta si pasiunile cumparatorului, cultura dar si educatia financiara proasta. Factori de luat in considerare
Simplu: prin orice fac, trebuie să iasă in evidență cu ceva: ținută, limbaj, gesturi sau...telefon. Brandul să fie la vedere, aia-i ideea
De fapt singurul brand care se apropie de iPhone e Samsung. Gama S. Restul sunt departe.
Probabil pentru că ei sunt de multe ori cei care și apar în reclamele acestor produse de la aceste firme?! Atunci ei sunt nevoiți să zicem la un momentdat să promoveze brand-ul x sau y și-n viața reală.
Evident că ei având și resursele necesare își permit și la fel cum ei în sine sunt un brand, un brand uman, mare și tare pe piață, așa și scopul lor este să urmeze cel mai mare brand și mai faimos de pe piață... cred...
HD6685 întreabă:
Ioana_Polhac_1995 întreabă:
Invictusman2025 întreabă: