| GherosuDinCosmarPeElmStreet a întrebat:

Deci oameni buni, pentru ce am dat eu 7000lei la psiholog, deci m-am ales asa cu stima de sine scazuta, cu sentimente de vinovatie, iar el saracul se ocupa cu hotii, cu smecherii, a cumparat boti pe Youtube ca sa faca bani si asa mai departe, uitati in ce tara traim, e bine sa dai bani ca sa fii pacalit in halul asta?

6 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Psihologul nu iti ofera solutia magica pe tava, ci te ajuta sa te citesti din exterior, astfel ca restul efortului in continuare trebuie doar tu sa il depui. Daca nu faci asta, sau nu esti capabil, asta nu inseamna ca toti psihologii sunt niste escroci.Totusi nu ai dat 7000 lei pe 3 sedinte. Unii trec pe la psiholog ca gasca prin apa sau cum trec unii copii prin scoala. Daca intr-adevar ai dat peste cineva care doar fraiereste oameni, trebuia sa nu te mai duci si sa alegi alt psiholog.

| Miruna333 a răspuns:

N-ai dat vreodata peste un medic prost?
Psihologii sunt ca si medicii, fiecare trateaza diferite lucruri, unii sunt profesionisti, altii mai putin pregatiti, ca in oricare domeniu pe aceasta lume. Dai de oameni foarte buni dar si de escroci.
Inainte sa fac cu psihologul actual, discutiile cu fostul meu psiholog erau ca si cu un prieten:,, Of, vai, imi pare rau, nu trebuia sa se intample asta, etc''
Daca vezi ca nu ti se potriveste psihologul, il schimbi, dai putin timp, observi lucruri si iei decizii.

| goguPatent a răspuns:

E foarte greu sa dai peste un psiholog bun si cu care sa rezonezi tu si problemele tale... Totusi te ai dus la vreo 30 sedinte pana sa iti dai seama ca nu e bun pentru tine?

| RAY a răspuns:

E Romania la ce sa te aștepți

| Catrice a răspuns:

Si zici ca ala era psiholog nu vreun nene care a citit niște cărți si se crede mare psihologhee hee

| Drimmero a răspuns: