Am revenit.
Vreau doar să vă anunţ, că în scurt timp după ce am trimis acel mesaj la Contact, mi s-a şi răspuns. Conţinutul mesajului a fost următor:
"Buna,
Iti multumesc pentru aceasta sesizare. Rugamintea mea este sa faca o captura de ecran pentru a vedea problema pe care o intampina atunci cand doreste sa posteze o intrebare sau raspuns. De asemenea, sa incerce sa posteze fiind logata si de pe alt browser.
Sper ca am putut sa te ajut. Astept mesajul tau, iar daca ai alte nelamuriri te rog frumos sa imi spui.
O zi frumoasa,
Cristina TPU.ro".
Din câte se poate observa, într-adevăr browser-ul era de vină.
Aşa că i-am spus Cristinei, că problema s-a rezolvat deja, şi ea s-a bucurat pentru Dumneavoastră.
Să aveţi o activitate cât mai plăcută pe site şi în continuare!
Numai bine vă doresc!
Incercati sa folositi internet explorer sau mozila firefox cu unul din browsere trebuie sa mearga daca nu atunci e problema contului pe care il aveti in TPU.
Bună ziua!
Îmi pare rău, că nu s-a rezolvat problema Dumneavoastră.
O să trimit şi eu acum un mesaj la Contact şi o să-i rog pe admini să vă ajute cumva.
Deci sigur nu folosiţi Internet Explorer? Dacă da, schimbaţi-l!
Iar Windows-ul n-are nici o legătură cu această problemă.
O să vă anunţ, dacă mai aflu ceva.
Numai bine!
Tocmai i-am scris celor de la Contact.
Să sperăm, că îmi vor răspunde.
O să vă ţin la curent.
Numai bine!
Sunt acum pe Firefox... poate functioneaza asa...Iti multumesc NOname pentru promptitudinea raspunsurilor la obiect si pentru mesajul trimis adminilor. Sper sa se rezolve intr-un fel.
Ooo, ce mă bucur!
Deci până la urmă browser-ul vă crea probleme? Asta e bine. Noroc, că n-a fost ceva mai grav.
În mod normal, cât timp nu veţi mai folosi Internet Explorer, nu veţi mai întâmpina probleme de acest gen.
Succes în continuare şi la cât mai multe răspunsuri bune şi folositoare!
Vi s-a simţit lipsa.
P.S. N-aveţi pentru ce.