| hungrybookworm a întrebat:

Dragă TPU, sunt o elevă din clasa a 9 din RM. Anul ăsta este unul decisiv doarece se va determina daca ma voi putea duce in liceu sau nu. Notele mele sunt destul de decente, nu cele mai bune dar nici de corigență, aprox. 8-9. Singura mea problemă sunt absențele :')).De la sfârșitul primaverii de anul trecut am probleme ENORME cu somnul, adică efectiv nu pot adormi chiar dacă beau o grămadă de pastile. Mai este si problema ca in anii trecuți la fel absentam enorm de mult din cauza anxietăți si durerilor de cap, unori mai si lesinam :')). Doresc opinia voastra legat de cum sa nu mai absentez atat de des. Diriginta mea, Dumnezeu să îi sărute inima, deja incepe sa fie iritata de aceste absente frecvente, si mama mea deja a inceput sa ma preseze extrem de mult. Orice sfat mi-ați da nu imi spuneti sa nerg la doctor pentru ca mama refuza sa mergem pentru niste dureri de cap ????. (Penteu context, lipsesc o zi practic in fiecare săptămână din cauza oboselii si mintale si fizice) mersi mult! ????‍♀️

7 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu e o problema simpla asta cu somnul.
Incearca sa nu mai atingi telefonul dupa 18.
Si in general sa nu te mai uiti la ecrane seara.
Respira adanc si lent cateva minute inainte de somn.
Bea un pahar de lapte cald sau ceai linistitor de tei, musetel.
Citeste cat mai mult despre anxietate si depresie ca sa intelegi cat mai exact ce problema ai.
Alimentatia ar fi bine sa o urmaresti ca influenteaza starea ta.
Succes la liceu!

| hungrybookworm explică (pentru anonim_4396):

Mersi mult pentru sfaturi, voi încerca să beau mai mult ceai, ceea ce va fi destul de ușor deoarece chiar îmi place laughing

| Solane a răspuns:

Nu mai bea pastile si nu mai sta pe telefon/pc toata noaptea. Culca-te devreme. Va fi greu la inceput. Dar apoi vei reusi. O plimbare seara la aer curat si un lapte cald cu miere la culcare.

| Cătălin2025 a răspuns: