Eu zic ca nu... poate o limita de ore pe zi este bine venita, dar interzisa complet ...nu
Nu e bina sa interzica dar e bine sa faca un program cand are si nu are voie copilu sa stea la calculator
Chiar este indicat sa il aiba in camera si sa il foloseasca permanent obligat pe TPU sa aiba cit mai multe ffunde, Cind vine rindul notelor ia roaba cu funde o prezinta la profesori si doar intinde carnetul 80 de funde=8 20 funde =6 10 funde=5 1 funda = 5 de incurajare.200 funde obligat absolvent facultate pe funde.
Accesul la calculator restrictionat A=ajutor pentru teme nu referate gata facute B -joace A+B=2-3 ore.Munca individuala este baza nu luat mura in gura.Cititul de carti e baza. Gheba e baza ca am intilnit elev la liceu pe site care dai hais cu 3 simpla
http://ro.wikipedia.org/wiki/Analfabetism_funcțional
Analfabetism funcţional este o noţiune care se referă la persoanele care ştiu să citească, dar nu înţeleg ceea ce au citit. Mai precis, o persoană poate să reproducă verbal sau în scris un text, dar nu îl înţelege suficient pentru a-l folosi ca resursă în reuşita unei acţiuni sau în performanţă. Semnele grafice sunt recunoscute, dar conţinutul de idei nu e înţeles decât, eventual, la un nivel foarte superficial.[1]Prin contrast, există şi noţiunea de analfabetism absolut. Conform definiţiei date de UNESCO în 1958, analfabetă este considerată o persoană care nu a învăţat niciodată să scrie şi să citească.[2]Persoanele cu probleme de analfabetism funcţional sunt persoane care au urmat şcoala şi care fie au obţinut o diplomă corespunzătoare unui nivel de educaţie, fie au părăsit şcoala înainte de a obţine o diplomă, dar care, în ambele situaţii, nu deţin competenţe de bază suficiente.[3]Un studiu privind educaţia în statele membre, publicat de Comisia Europeană, arată că în România, în 2006 faţă de 2000, procentul de elevi în vîrstă de 15 ani care sunt analfabeţi funcţional a crescut de la 41, 3% la 53, 5%. Prin comparaţie, în Finlanda doar 4, 8% dintre elevii în vîrstă de 15 ani au dificultăţi în a înţelege ce citesc.[4] După Finlanda urmează Irlanda, cu 12, 1% şi Estonia, cu 13, 6%.[5]Procentul plasează România pe ultimul loc din ţările europene la ştiinţa de carte.[6] Înaintea României se află Bulgaria, cu o proporţie de 51, 1% de tineri care nu înţeleg ceea ce citesc.
Nu stiu ce sa zic... macar 10 minute ar trebui sa fii lasat/a si tu, iar la teme in mod normal ar trebui sa te lase