| 22anirolF a întrebat:

Este normal ca cineva in pozitie de administrator sa ridice tonul la cineva care a gresit cu o plata? Adica da, ai gresit, oamenii gresesc, dar indreptateste asta pe cineva sa ridice tonul la tine si sa spuna ca esti tupeista atunci cand il rogi sa nu foloseasca acel ton? El considera ca nu l-am respectat pentru ca nu am citit nu stiu ce anunt si ca asta ii da dreptul sa ridice tonul la mine pentru ca ii ingreuneaza treaba. Eu consider ca nu trebuie sa ridici tonul la nimeni niciodata. Voi ce parere aveti?

4 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

E prost sau idioata pers care a ridicat tonu. Trebuia sal ridici si tu apoi bagai demisia asa nu se lucreaza intr-o firma

| gemeni6226 a răspuns:

Indiferent de cine este vorba ridicarea tonului indica starea de pierdere a autocontrolului.Intotdeauna acei oameni striga care nu sunt echilibrati si isi pierd foarte repede autocontrolul.

| Michaeel a răspuns:

Ai mare dreptate. Din moment ce i-ai vorbit frumos și ai avut bunul simt sa îl rogi sa nu ridice tonul dar el te-a numit tupeista înseamnă că e ultimul incult. Asa sunt unele persoane, nu trebuie sa ii bagi în seama. Putea la fel, poate și mai bine, sa îți expire punctul de vedere dacă îți vorbea cu stima și cu omenie. Când vrei sa fii respectat, respecta și tu la rândul tău.

| 22anirolF explică (pentru Michaeel):

Punctul lui de vedere: nu l-am respectat pentru ca nu am citit ceva si am platit mai putin decat trebuia. Acum el are o chestie de facut in plus ca trebuie sa platesc eu o diferenta si el sa se justifice in fata nu stiu cui... dar e prima oara cand gresesc, am fost mereu la zi cu plata si mereu a fost totul ok. Si acum mi-a vorbit ca si cum trage de mine de luni de zile sa platesc si nu fac niciodata nimic cum trebuie si ridica si tonul la mine si se simte indreptatit pentru ca na, am gresit eu si nu l-am respectat. Deci eu nu am oferit respect ca nu am citit si el are dreptul sa tipe la mine acum. Recunosc ca am gresit, dar nu ma pot sinucide sau sa ma intind pe jos sau sa stau sa regret. Rezolv problema, dau diferenta si gata. Dar i-am zis ca nu accept sa ridice tonul la mine.