E posibil sa fie rotile neechilibrate, asta ar explica trepidatiile, insa nu si mirosul.
Mirosul poate fi de la discul de ambreaj, sau placutele de frana, daca s-au folosit franele la viteza aia, sau au ramas prea apropiate de discuri (poate sunt noi, si inca nu si-au facut rodajul).
Dupa o tura din aia la 200, daca nu mori, opreste si pipaie rotile. Jantele ar trebui sa fie relativ reci. Daca sunt calde, atunci etrierii raman blocati, sau franezi prea mult.
Legat de discul de ambreiaj, mașina are cutie automată iar frânele le folosesc doar în cazuri absolut necesare, în special atunci când sunt nevoit să reduc brusc viteza... Plăcuțele de frână nu le-am schimbat și nici nu știu când au fost schimbate, fiind al treilea proprietar. Obișnuiesc să merg frecvent cu viteza asta deoarece merg pe autostradă și profit de ocazie dar, ținând cont de faptul că din câte văd, te pricepi la partea auto, crezi că ar trebui să o duc la o verificare în vreun service? Aș putea să mă trezesc cu surprize pe traseu dacă neglijez problema și continui să calc pedala puțin mai mult?
Da, e normal sa verifici toate consumabilele ce tin de siguranta, cand cumperi o masina.
Frane, roti, articulatii, suspensie si directie.
Distributia a fost schimbata? Uleiul? Ai verificat placutele? Ai verificat ambreiaj? Pana mea, la o masina de mana a treia trebuie verificat tot. Nu e normal sa simti miros de ars. Nici trepidatiile nu sunt ok daca sunt trepidatii mai mari decat cele date de sosea la viteza mare.