Nu cred,, ca nu sunt profesori atat de versatili incat sa cunoasca toate materiile de la scoala si sa fie capabile sa te invete tot.
De ce?
Pentru că ai fi privat de ceva foarte foarte important și anume socializarea.
Pe naiba. Eu oricum rareori socializam la școală și nu îmi suportam colegii (ba chiar, am avut experiențe pe care cel mai benefic ar fi fost să nu le fi avut vreodată). Fiecare e construit diferit. Pentru unii e mai bine așa. Cred că întrebarea e pusă pe temeiurile legale, nu sociale.
Faptul ca tu nu socializai la scoala nu inseamna ca era ok.
in viata traiesti intr-o societate in care trebuie sa stii sa interactionezi cu lumea din jur
Pentru mine era mai ok așa. Școala nu m-a învățat cum să socializez cu cei din jur, ba dimpotrivă, mi-a asignat niște obiceiuri proaste.
Da, dar daca pentru tine e ok asa, asta nu inseamna neaparat ca esti un individ functional in societate.
Cumva mă descurc. Există diverse mijloace prin a îți duce traiul fără aceste lucruri sau cu cât mai puține din ele. Funcțional trebuie să fiu pentru mine și cât să supraviețuiesc. Cum ar fi spus cineva, restul e cancan
Și da și nu. Dacă îți lipsește socializarea de la școală, va trebui să recuperezi.
Da' tu nu știi engleză?(((:
Nu e ok. În primul rând pentru că trebuie să socializezi, să vezi cum e să ai colegi, să fii într-o comunitate, să fii câteodată într-o competiție cu ceilalți colegi etc. Acasă nu ai parte de așa ceva, ești doar tu cu tine. Și în al doilea rând, depinde cine îți predă acasă. Că dacă îți predau părinții, e groaznic din cauza faptului că nu o să te înțelegi cu ei la capitolul școală și nu cred că un părinte, fie el și profesor, poate să-ți predea tot ce se predă în școală.
Școlile sunt făcute să mergi la ele, nu să stai acasă.
Nu-mi place sa socializez :V
Pentru unele persoane poate fi.
Pentru unii e foarte greu sa se integreze și poate fi un coșmar sa fii pus să citești cu voce tare și să ieși la tabla.
Nu mai zic de răutatea de care unii dau dovada. Faptul că unii te pun intr-o lumina prosta, îți poate afecta stima de sine.
Legat de competiția intre colegi... vremurile acelea au apus.
In ziua de azi nu se mai promovează educația în școli, ci fițele pe banii părinților, cat de popular ești pe tik tok și altele de genul.In ziua de azi toți considera școala mai mult ca pe o povară și preferă să nu mai învețe, ocupându-si timpul cu altele și bătându-i și pe alții în belele.
In primul rand, nu contează că ești tu cu tine, atât timp cât îți faci treaba de elev.In al doilea rând,de unde știm noi că părinții nu sunt profesori? Sau poate că îi plătesc profesori foarte bine pregătiți?
Ba da,un profesor care este și părinte își poate pregăti mult mai bine copilul pentru școală,decât ar face-o un profesor oarecare la școală.
Școlile sunt făcute să înveți,însă în ziua de azi școala e club, cantina, dormitor, locul unde devii viral pe tik tok, nicidecum școala care era pe vremuri.
Tot ceea ce zic, zic din experiența, pentru că am văzut cum merg lucrurile și nu am fost deloc mândru de ce am văzut.
Îți înțeleg punctul de vedere dar eu sunt de părere că nu tot timpul facem în viață ce ne place. Excluzând situația în care elevul are handicap psihic sau fizic grav, acest lucru împiedicându-l să se adapteze ușor, nu văd de ce cineva ar trebui să fie școlit acasă.
Legat de ce ai spus tu despre integrare și răutatea de cate unii dau dovadă, nu ai ce face. Asta e natura oamenilor. Nu poți să-l ții pe copil într-o bulă deoarece o să ajungă în acel punct în care o să fie obligat să interacționeze cu oameni nașpa și nu o să știe ce să facă. Și lumea adulților e plină de răutăți, de batjocură și multe altele. Dacă nu sunt învățați de mici, cum or să se descurce când sunt mari?
Am avut amici și colegi ale căror părinți erau profesori și nu pot să spun că le era ușor, deoarece mereu se punea pe ei presiune.
Școlile nu mai sunt ce or fost, într-adevăr, dar asta nu este o scuză să nu mergi și să înveți. Nu trebuie să mergi tot timpul cu gloata, dar trebuie să găsești o balanță pentru a te descurca și la școală, dar nici să îi eviți pe ceilalți, deoarece or să te marginalizeze.
Școala e o etapă importantă în viața omului, nu doar din punctul de vedere al învățăturii cât și pentru cât de mult te pregătește fără să știi pentru viață.
Nici mie frate, dar în viață facem și lucruri care nu ne plac.
E trist
Trist dar adevărat
Damn
Pana la un anumit nivel, este chiar recomandat! Nu stiu de ce se stramba asa unii pe aici, cata vreme au auzit si ei mustrarea invatatoarei catre elev " nu ai cei 7 ani de acasa, rusine! " Pai aia 7 ani ce sunt, daca nu homeschooling pe varsta frageda?
Dar repet, nu stiu la ce nivel de scolarizare faci referinta? Practic, pana in clasa a 5 a, normal ca avand alaturi de ea in timpul liber prietenii de aceeasi varsta din cartier, nu vad ce i-ar putea lipsi din ambientul scolar unei fete.