Nu cred,, ca nu sunt profesori atat de versatili incat sa cunoasca toate materiile de la scoala si sa fie capabile sa te invete tot.
De ce?
Pentru că ai fi privat de ceva foarte foarte important și anume socializarea.
Pe naiba. Eu oricum rareori socializam la școală și nu îmi suportam colegii (ba chiar, am avut experiențe pe care cel mai benefic ar fi fost să nu le fi avut vreodată). Fiecare e construit diferit. Pentru unii e mai bine așa. Cred că întrebarea e pusă pe temeiurile legale, nu sociale.
Faptul ca tu nu socializai la scoala nu inseamna ca era ok.
in viata traiesti intr-o societate in care trebuie sa stii sa interactionezi cu lumea din jur
Pentru mine era mai ok așa. Școala nu m-a învățat cum să socializez cu cei din jur, ba dimpotrivă, mi-a asignat niște obiceiuri proaste.
Da, dar daca pentru tine e ok asa, asta nu inseamna neaparat ca esti un individ functional in societate.
Cumva mă descurc. Există diverse mijloace prin a îți duce traiul fără aceste lucruri sau cu cât mai puține din ele. Funcțional trebuie să fiu pentru mine și cât să supraviețuiesc. Cum ar fi spus cineva, restul e cancan
Și da și nu. Dacă îți lipsește socializarea de la școală, va trebui să recuperezi.
Da' tu nu știi engleză?(((:
Nu e ok. În primul rând pentru că trebuie să socializezi, să vezi cum e să ai colegi, să fii într-o comunitate, să fii câteodată într-o competiție cu ceilalți colegi etc. Acasă nu ai parte de așa ceva, ești doar tu cu tine. Și în al doilea rând, depinde cine îți predă acasă. Că dacă îți predau părinții, e groaznic din cauza faptului că nu o să te înțelegi cu ei la capitolul școală și nu cred că un părinte, fie el și profesor, poate să-ți predea tot ce se predă în școală.
Școlile sunt făcute să mergi la ele, nu să stai acasă.
Nu-mi place sa socializez :V
Pentru unele persoane poate fi.
Pentru unii e foarte greu sa se integreze și poate fi un coșmar sa fii pus să citești cu voce tare și să ieși la tabla.