O gramada de raspunsuri, dintre care nici unu folositor, toti lati corectat(am scris gresit intentionat haha) si nici un raspuns folositor pentru el.Deci? in concluzie, facem pe destepti, dar rezeolvari nu oferim.
Ca o idee pentru tine, vei gasi o fata sa te placa pe tine ca om.Nu pentru talentu care il ai, sau pentru bani care ii ai, sau nu ii ai
Pe care și deștepții...
Cum sa-i raspund dacă nu a pus nici o intrebare?
Foarte simplu. Cand vei cunoaste oameni care se bat cu limba romana.Si vei afla cum gandesc, si vorbesc.Vei intelege ca nu e totul sa pui o virgula, sau o cratima unde trebuie.Ca fapt divers, o puicuta de la medicina, tocea carti cat biblia de groase, pentru sesiune.In 2 saptamani le tocea.In schimb, nu stia care e diferenta intre surub si piulita.Pentru ca nu le poti avea pe toate.Trebuie sa intelegi ca nu exista om perfect, si om capabil sa stie toate alea.Anumite persoane sunt doctori, ingineri, electricieni, poate incapabili sa conduca o masina.Chiar daca invart poate mii de euro pe saptamana.Trebuie sa intelegem ca nu toti suntem facuti pentru o anume chestie.Prostia asta cu corectarea banuiesc ca iti salta inima in tine.Dar daca te-as pune sa mulgi o vaca, sa repari un calculator, sau mai stiu eu ce, probabil ca ai dat kix, trebuie sa fie ceva la ce nu te pricepi.Trebuie sa fim realisti.Sunt oameni si oameni, dar majoritatea vad mizeria din curtea celorlalti.Cu alte cuvinte,ca sa intelegi, vezi-ti de lungu nasului, profesor de romana daca erai, tot nu era o problema, repet nu suntem facuti toti pentru a fi perfecti. Poti corecta pana iti cad degetele si limba.Dar asta nu te face sa fi mai destept, ci din contra.Te face sa pari grosolan.Veziti de treaba ta cu corectura, pentru ca nu ajungi nicaieri.
Ai da kix și pe care vezi-ti!
Da, nu toți știm aceleași lucruri, tu nu știi de gluma probabil.
Lăsând la o parte gramatica, eu nu înțelesesem intrebarea...