| ToxicG a întrebat:

Am o problema. Nu o suport pe diriga`mea si nici ea pe mine. Azi la dirigentie a inceput sa spuna o chestie "Acum..." si avea de gand sa ne spuna despre educatie si nu stiu ce si nu a continuat si eu am zis incet "acuuum 50 de aaani..." (pentru ca sincer ma plictiseste cand incepe sa ne povesteasca ce facea ea la facultatea ai ratata de fizica)si m`a auzit. Si m`a facut nesimtita intr-un mod mai indirect. Dupa ore a sunat`o pe mama si i`a spus sa vina cu mine la scoala ca-mi scade nota la purtare pentru ca am un comportament care lasa de dorit. Nu sunt printre olimpicii scolii,deci nu mor daca e sa`mi scada nota la purtare,doar ca daca eu in afara de ora de diregentie in care`mi expun parerile, spun de ce nu`s multumita si mai stau si eu de vba cu colegii ca nah,e o ora neimportanta in care nu am ce strica, nu sunt atenta, nu mi se pare corect sa`mi scada nota la purtare pentru comportament.Eu sunt avocat al elevilor in scoala deci iau parte la consiilile profilor si toti ma stiu, asa ca pot sa ma apar si singura, doar ca nu vreau sa zic ceva sa`mi fac eu probleme. Parintii mei nu au fost niciodata chemati la scoala.
Eu acum vreau sa`mi spuneti:
1. E posibil sa mi`o scada pentru asta?
2. O sa`mi afecteze intrarea la liceu?(pentru ca sunt a VIII-a)

Răspuns Câştigător
| Andwta a răspuns:

Buna! Sunt profesori sau diriginti care fac chestii de astea. In primul rad diriginta ta vrea sa fie ascultata, sa fie poate in atentie. (Poate ea a crezut ca replica ta e o insulta si etc ) Eu te sfatuesc sa nu vorbesti in ora si sa te prefaci ca asculti oh go on. Si nu e normal sa iti scada nota de purtare. Sper ca te-am ajutat. Ciao!

4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Ai dreptate. Ea nu te poate face nici macar indirect nesimtita. Tu esti asa facuta de altcineva. Partea proasta este ca existi. Dupa modul cum te comporti e clar. Cum sa vorbesti cu colegii in ora si sa ingani diriginta?! Mergi la doctor!

| ToxicG explică (pentru Salontanul):