| kky a întrebat:

Hey TPU,va rog mult sa ma ajutati, deci sunt eleva in clasa 6, si la toate materiile de la scoala am 10 si 9, dar la matematica dupa cum stiu ca invat este nota 4, dar mai copii si profa imi pune din cind in cind si un 6((si mama imi spune sa citesc toate regulile sa ma uit pe net sa caut ce nu intelg,si asta si am facut,dar tot nu stiu nimic nu intelg nici la lectie ma starui sa fiu atenta, dar tot nimic mia mai lamurit si o fata din clasa care are la toate obiectele 10, dar tot nu stiu, imi da profa testul in fata si ma uit ca si cel care invata la toate obiectele pe 4 tot scrie dar eu nu stiu ce sa scriu, dar imi pare si foarte greu chiar daca de abia sunt clasa 6.va rog sa nu imi ziceti sa ma duc la meditatii la profa((va rog spuneti-mi ce sa fac vreau sa fiu desteapta, sa am la toate 10 si 9, mama sa nu imi mai zica atit sa invat si, cum vede ca vreau sa ma duc undeva trebuie sa ma dezbrac si sa stau cu cartea in mina. help mee!(((((((((((((

Răspuns Câştigător
| hexer4u a răspuns:

Singura varianta sa poti obtine 9 si 10 fara sa copiezi/trisezi este sa iei toate manualele de pana acum si sa treci prin toate. Iei fiecare lectie, faci exercitii, si daca vezi ca te descurci, treci la urmatoarea lectie, pana gasesti una care vezi ca nu merge. Pe aia insisti pana merge perfect, si treci la urmatoarea. Nu ai foarte mult de recuperat ca esti doar in clasa 6. Eu zic ca intr-o luna, daca inveti in fiecare zi, esti de nota 9-10. Si daca intalnesti o lectie ce nu intelegi de loc, poti intreba specific, ori profesoara ori coleg ori parinti. Nu ai nevoie de meditatii daca esti de 9-10 in rest. Inseamna ca ai pierdut lectii cheie in trecut

| kky explică (pentru hexer4u):

Mersi mult voi incerca si asa)

9 răspunsuri:
| corolav a răspuns:

Păi și pe la română nu ești chiar departe de 4.

| kky explică (pentru corolav):

Uite desteptulei, nu team rugat sa comentezi si pentru timpiti am sa mai repet odata ca la toate celelalte obiecte am 9 si 10laughing)