anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

La noi în clasă se spune că zodia pești este cea mai proastă zodie din tot zodiacul si colegii râd de mine și un băiat că suntem singurii cu aceasta zodie si suntem retrasi, voi ce credeți despre zodia aceasta?

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai poți să râzi și tu de ei că cred în zodiac.

| Drimmero a răspuns:

Zodiile sunt irelevante, poti sa razi si tu de ei ca sunt niste prosti care cred in niste simboluri inventate de om.

| dullcat a răspuns:

Fiecare zodie are aspecte pozitive si negative.Este stupid, insa, sa judeci pe cineva dupa zodie. Discutia cred ca ar putea fi amuzanta si chiar interesanta daca s-ar pastra un ton civilizat.Insa colegii tai par ca citesc articole din alea click bait :,, Cele mai proaste zodii. Fereste-te de ele",,, Cele mai bune zodii pe care trebuie sa ti le faci prieteni" si tot asa laughing. Ca fapt divers sunt si eu zodia pesti? Si ce? Nu mai lasati niste copii stupizi sa va puna etichete bazate pe ziua nasterii.E un concept cam invechit pentru 2023.

| gemeni6226 a răspuns: