anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

La noi în clasă se spune că zodia pești este cea mai proastă zodie din tot zodiacul si colegii râd de mine și un băiat că suntem singurii cu aceasta zodie si suntem retrasi, voi ce credeți despre zodia aceasta?

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai poți să râzi și tu de ei că cred în zodiac.

| Drimmero a răspuns:

Zodiile sunt irelevante, poti sa razi si tu de ei ca sunt niste prosti care cred in niste simboluri inventate de om.

| dullcat a răspuns:

Fiecare zodie are aspecte pozitive si negative.Este stupid, insa, sa judeci pe cineva dupa zodie. Discutia cred ca ar putea fi amuzanta si chiar interesanta daca s-ar pastra un ton civilizat.Insa colegii tai par ca citesc articole din alea click bait :,, Cele mai proaste zodii. Fereste-te de ele",,, Cele mai bune zodii pe care trebuie sa ti le faci prieteni" si tot asa laughing. Ca fapt divers sunt si eu zodia pesti? Si ce? Nu mai lasati niste copii stupizi sa va puna etichete bazate pe ziua nasterii.E un concept cam invechit pentru 2023.

| gemeni6226 a răspuns:

Eu am cunoscut mai multi oameni din zodia pesti atit femei cit si barbati si pot sa spun despre ei ca niciodata nu ranesc cei din zodia pesti.Niciodata nu o sa te jigneasca cum fac alte zodii.Este o zodie sensibila, artistica mie personal imi place foarte mult aceasta zodie.In schimb e rau pentru ei, caci au tendinta de a vedea lucrurile mai putin pozitiv ca alte zodii au tendinta de a fi pesimisti, introvertiti si se pierd ore in sir in visare.Dar pentru cine iubesc sunt in stare sa dea si camasa de pe ei.Sunt foarte altruisti.O zodie foarte simpatica-dar totusi nu mi-ar placea sa stau cu ei sub acelasi acoperis ca mi-ar induce si mie nesiguranta si pesimismul lor.Nu mereu sunt pesimisti dar cand da e mai bine sa nu fi cu ei in acelasi incapere.Pe mine nimeni nu a stiut sa ma faca sa pling dar un pestisor cu care am fost foarte multi ani foarte buni prieteni da.De ce? pentru ca a scormonit in sufletul meu si a ajuns in adincurile ei unde eu nu am vrut sa ma duc si sa ma scufund.Acel pestisor a fost singurul om din viata mea care mi-a zis:niciodata sa nu uiti ca tu esti o femeie frumoasa.Concluzie:imi plac foarte mult pestisorii dar e greu cu ei cand ii apuca depresia.

| AdioTPU a răspuns:

Nu te strădui să ii convingi de ceva de care cel mai probabil nu vor lua în considerare. Faptele nu vorbele te fac sa fii mare. Lasa-i să creadă ce vor... până la proba contrarie. Din punctul meu de vedere e o zodie super, cu multe calități și abilități artistice, profunzime emoțională și maturitate fata de alte zodii.