| ArbitruPesteTot a întrebat:

Lamuriti-ma si pe mine ca nu pricep ceva,recunosc nu stiu, deci ce vad unii asa wow sa stai la sat. E extrem de plictisitor,nu sunt fete, nu sunt mall-uri, medici, hai ca na sa zicem ca nu te gandesti la distractie desi la 20 ani ar trebui sa te gandesti la fete,mall o petrecere, dar sa zicem ca esti si gay si introvertit chiar si asa ce vrei sa faci ca ai nevoie de chestii utile pe care la oras le ai, ce anume? Pai medici buni, farmacii deschise non stop eu am avut nevoie de farmacie si nu era deschisa la sat, oportunitati de joburi, vorbesti cu lumea buna deci si daca esti gay si introvertit si tot e mai avantajos la oras.

11 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Dar sa stii ca nu toata lumea e gay si introvestita.
Unii au familie si au obosit in oras.

| ionutasdawrewae a răspuns (pentru suntserios):