Nu e o tragedie, prostitutia e cea mai veche meserie din lume si drogurile sunt pentru cei slabi...
Nu inteleg de ce nu legalizeaza chestiile astea, sunt o gramada de bani pe care putem sa-i facem si le dam cu piciorul.
Cu chestiile astea legalizate si cu frumusetea tarii am avea mai multi turisti, ar fi un adevarat paradis, nu ce e Olanda... doar gandeste-te cum ar fi ca dupa o zi de plaja sa te duci la o "profesionista" sa iti dea putere si dupa sa mai iesi pe afara sa fumezi niste iarba(de asta nu sunt amator) fara stres ca faci ceva ilegal sau ca iei o boala
Da, am scris ce mi-a trecut mai repede si mie prin minte, solutii sunt multe, problema e ca nimeni nu prea vrea sa faca ceva. ce stiu sigur e ca nu o sa se aleaga praful de tara asta
Lumea a fost invadata de tentatii(doar ca nu erau asa mediatizate) cat despre urmatorul deceniu cred ca va fi ca si cel precedent(totul depinde de noi)!
Romania peste 10 ani... Dupa ce il schimba pe presedinte o sa fie exact la fel dar conteaza si cine e la putere adica poate sa fie unu doar pentru el si sa-l doara undeva ca intotdeauna ori sa aiba grija de tara asta ca-i frumoasa doar ca parlamentari striga tot fura, mint etc.
Drogurile si prostitutia vor exista mereu.Retelele sunt prea intinse pentru a putea fi distruse definitiv.Dar macar la exterior sa facem cat de cat curatenie.Eu cred ca Romania este, din punct de vedere moral, o tara mai dezvoltata in ciuda faptului ca raman scarbita in fiecare zi de comportamentul celor din jur. Sper ca intr-o zi oamenii sa se trezeasca.
Depinde, daca ne civilizam a-m putea fi ca olandezii, drogurile si prostitutia sa fie legale, dar noi sa fim civilizati. Sau a-m putea fi ca tarile Sud-Americane, droguri si mafie la fiecare colt (nu ma intelege gresit, nu generalizez).