anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Nu am fost niciodată de acord cu așa-zisa scuză a televiziunilor cum că ele oferă publicului ceea ce acesta cere, aici referindu-mă la acele emisiuni de divertisment de proastă calitate.
Le știți voi.
Eu sunt de părere că e exact invers: publicului i se prezintă acest tip de divertisment de joasă speță iar când televiziunile văd că acest tip de divertisment prinde la public și crește rating-ul, emisiunile de genul oferă și mai mult divertisment de genul publicului.
Într-un fel se ajunge la premisa că emisiunile dau publicului ceea ce acesta cere dar numai în completare și pornind de la faptul că ei sunt inițiatorii, ei vin cu ideea de a promova acel tip de divertisment iar dacă acesta prinde la public, atunci, ca să țină oamenii în fața TV-ului și să facă audiență=banii, se difuzează în continuare acel tip de emisiuni unde se promovează scandalul, incultura și prostul gust.
Voi sunteți de aceași părere?

Răspuns Câştigător
| NLS a răspuns:

E adevarat ce spui, dar tine de nivelul de educatie.
Televiziunile ar putea la fel de bine sa promoveze valoare, cultura, stiinta, educatie, in general calitate,
insa pentru cine?
Pentru nea Georgica cu 6 clase ce sparge seminte in fata blocului?
Pentru nea Ion ce abia stie sa isi scrie numele?
Pentru Vladut care a lipsit de la majoritatea orelor de romana, si foloseste "după" in locul lui "de pe" fiindca asa a auzit la altii?

Prin urmare, pe ecran apar "chestii" raportate la nivelul majoritatii: prost gust, incultura, dezmat, scandal, clickbait, articole lacrimogene (cazuri sociale), nuditate, si toate celelalte.

Nu functioneaza invers, degeaba ar incerca televiziunea si media sa introduca un program de muzica simfonica, balet, comentariu de carte, filosofie, programe de stiinta in genul celor de pe Discovery, etc.
Ar avea un rating mult mai scazut.
Si stii bine sper ca rating-ul inseamna bani.

10 răspunsuri:
| SingleForOne a răspuns:

Exact așa. Orice face profit, este "bun", și mergem în continuare.

| Freya1 a răspuns:

Pai si nu tot aia e? Adica daca omului nu ii place emisiunea nu se uita si retingul scade.Atunci cei de la tv pierd bani si nu mai difuzează. Sunt zeci de programe pe care poti sa schimbi daca nu iti place ceva, ca nu ai un singur post.
Ei arată ce pot sa ne ofere si noi alegem daca ne uitam.

supadeceapa
| supadeceapa a răspuns:

Crezi că dacă nu li se prezenta genul ăsta de divertisment, stăteau doar pe Discovery? laughing

| JOHNtheADVISOR a răspuns:

Media sub toate formele ei doar "lansează" și "plasează" idei. Apoi în funcție de reacția privitorilor ei cunosc pe ce domeniu au sau nu mai mare succes. Suntem supuși la un continuu sondaj.Nu avem ce face, la un moment dat se va găsi cineva care să "producă" ceva și pe placul tău.

| AndreeaWTS a răspuns:

Adică te îndoiești de faptul că emisiunile de divertisment de proastă calitate fac cel mai mare rating?
Și dacă e așa, nu e clar că asta vrea cea mai mare parte din public?

Sau crezi că 80% din populația României preferă emisiuni cu Pleșu, Liiceanu sau Patapievici, dar televiziunile îl dau cu forța pe Capatos? laughing

"publicului i se prezintă acest tip de divertisment de joasă speță iar când televiziunile văd că acest tip de divertisment prinde la public "
Nu. Televiziunile ȘTIU că asta e ce vrea 80% din public.
Și știu că asta produce audiență, deci bani.
De ce ai tu impresia că nimeni nu vrea "emisiuni de divertisment de joasă speță" dar televiziunile îl bagă pe gât forțat telespectatorilor?

| DonEduardo a răspuns:

Da.

| Simpatic a răspuns:

Daca prin "publicului i se prezintă acest tip de divertisment de joasă speță" te referi la prostituate, pesti si manelisti cocalari, ai perfecta dreptate.

| FilosofulDepresiv2022 a răspuns:

Asa e societatea moderna, numai prostii sunt promovati!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Categoric,sunt de acord. Personal prefer să îl văd pe Dorian Popa pe YouTube cum testează produse japoneze sau alte clipuri cu el mai în regulă, ori tutoriale la anumite programe, animații 3D create de diverși fani, etc. decât scandalul dintre doi sau cinci oameni din cauza unor motive de tot felul. Se urmărește întoxicarea minții, la fel cum fast food-ul dăunează organismului, unele emisiuni TV dăunează minții. Săracele circumvoluțiuni...Neuronii ce sa mai zic? Distruși și ăia.

| relian a răspuns:

Eu sunt de pararea alora de la TV,este si normal si logic sa fie asa.Un post de TV sau un magazin,o firma ceva, nu se a; uca sa scoata un produs asa fara studiu de piata.
Deci orice firma cauta sa vada ce vor oamenii, apoi le dau acestora sau majoritatii, deci majoritatea oamenilor pun botu la chestiile alea.
Si chiar de ar fi cum spui tu, vine un post TV si baga o emisiune X.Pai daca la majoritatea nu ar place, nu sar uita nimeni, apoi emisiunea ar da chix, ar scoateo aia, pentru ca ei monitorizeaza.

Este ca si cum tu imi dai mie o mancare care nu imi place, iar eu f bucuros ca o dai o maninc oricum.Nu merge asa, no maninc o lals acolo.
Ce spui tu ar fi fost valabil pentru timpul impuscatului laughing dar nici atunci oamenii nu urmareau emisiunile alea desi aveau doara un singur post tv.
Dupa cum vezi majoritatea chiar daca nu cer ceva, cei care studiaza piata stiu ce cauta omu, ce vrea sa vada si i se da.