Da, dar am inchis mess-ul, am dat restart pc-ului si dupa am intrat pe mess si mi-a mers.
E posibil sa ai partitia in care ai pus windows-ul ( probabil ''c'' ) fulla. Si daca ai salvata arhiva pe messenger, ea nu mai are unde sa intre. Take a look.
Pana acum nu am patit dar stinge calulatorul si porneste-l iar. Daca nu merge v-a trebui sa reinstalezi messengerul
Mult succes!
Nu mi s-a intamplat mie...ci unui prieten deal meu...la fel a apatit...incearca sa vb pe conferinta...la el a mers...
E posibil sa fie si de la antivirus firewall da restart sau instaleaza mesul din nou
Pentru cei care au probleme sa nu vedeti ce va este scris in messenger va rog urmati pasii urmatori.Se deschide in stanga jos la start run-ul in care se va scrie regedit apoi se da enter, se va afisa o fereastra de editare a registrilor din windows ( foarte mare atentie aici ) vei parcurge intocmai acesti pasi, se da click pe
HKEY_CURRENT_USER, dupa care
Software, dupa care
Microsoft, dupa care
Windows, dupa care
CurrentVersion, dupa care
Internet Settings, dupa care se va sterge folderul Zones cu click dreapta pe el si delete. Eu am avut aceeasi problema am incercat multe variante de rezolvare si asta merge sigur. bafta! mity_makedonu
Pentru cei care au probleme sa nu vedeti ce va este scris in messenger va rog urmati pasii urmatori.Se deschide in stanga jos la start run-ul in care se va scrie regedit apoi se da enter, se va afisa o fereastra de editare a registrilor din windows ( foarte mare atentie aici ) vei parcurge intocmai acesti pasi, se da click pe
HKEY_CURRENT_USER, dupa care
Software, dupa care
Microsoft, dupa care
Windows, dupa care
CurrentVersion, dupa care
Internet Settings, dupa care se va sterge folderul Zones cu click dreapta pe el si delete. Eu am avut aceeasi problema am incercat multe variante de rezolvare si asta merge sigur. bafta! mity_makedonu esti bun
Aveti grija ca no sa mearga todeauna metoda cu restartul, daca nu mrge dati click pe butonul stardt casuta run scrieti in ea regedit va va apare o casutza.si fiti atenti dati click pe software, apoi Microsoft apoi windows, internet setting si stergeti fisierul zones apoi dati sign-out la mesenger dati logativa din nou si ar trebui sa mearga succes
" Malwarebytes’ Anti-Malware " este cea mai buna solutie esti disponibil si in limba romana si este usor de utilizat il recomand cu incredere. La mine a functionat