| larisa_8487 a întrebat:

Prostitutia e de cand lumea si pamantulbig grin... a-ti fi de acord cu legalizarea acestei "meserii" deschizandu-se bordele in tara?happy

36 răspunsuri:
| Flav a răspuns:

Da, ''a-s'' fi. Oricum sunt mana in mana cu politia. Am vazut asta personal. Iar in alte tari e legala, nu vad de ce n-ar fi si la noi.

| BUBULINA a răspuns:

Pai mult nu mai e
ori ca se legalizeaza ori ca nu. tot aia e

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Larisa, sunt multi filozofi care au spus ca casatoria este cea mai legala forma de ptostitutie.scuza cacofonia.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
Bărbații sunt în general amatorii acestei vaste meserii!
Și Mata Hari a fost de acord cu asta venind cu o completare: striptis pentru ei, eternii îndrăgostiți de femei!
Pa, pa.

| Flav a răspuns:

Legiutoareo, imi explici si mie te rog frumos expresia : '' Bărbații sunt în general amatorii acestei vaste meserii!'', nu prea am inteles-o.

nony
| nony a răspuns:

Flav.vaste meserii adica sunt multe fete ¨darnice¨. dar legiuitoarea si-a pierdut din forma si din fler.Nu mai da cu sabia in masa. a inceput sa dea cu briceagu.Nici macar nu a fost in stare sa zica cuvantul prostitutie.de ce crezi? Sa nu-si jigneasca rasa? eee...asa o fi?

| annda a răspuns:

Da sa nu mai castige astia de la politie atatia bani din spagi. big grin

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
La cât ești tu de inteligent, mă dezamăgești, dragă Flav!
Numai atât știi să interpretezi? Păcat.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Legiuitoarea dar esti sau nu de acord cu legalizarea ei? big grin

nony
| nony a răspuns:

Si eu sunt de acord.sa fie la vedere, nu sa stau sa le caut la marginea orasuluiwinking

| Flav a răspuns:

Eu ti-am cerut frumos sa-mi traduci o afirmatie spusa de tine, iar tu te-ai rezumat la o ironie ieftina. Iti multumesc pentru. atentia acordata oricum
Nony - bun raspuns.

| Ben. a răspuns: