| Mosotti a întrebat:

Raman umit cata amploare au luat drogurile la noi!
Nu stiu, am impresia ca asa se vrea de sus sa fie haos, ca prea de tot, in scoli copiii se drogeaza multi, trec profii pe langa ei si nici macar parintii nu ii anunta.

Doi se drogau in spatele clasei cu iarba si profu preda la tabla, ce draci e asta? Asta a fost la TV, chiar elevii spuneau, aveau fetele blurate.

Au aparut droguri la 10 lei doza, un fel de Xylazina, adica drogu ala Crocodil care poate face Gangrene de iti taie membrele.
Am vazut fete fara carne pe osu de la picior, la rusi in 2012 pe Youtube, asa de trista era, se uita asa speriata in jur!
Pe langa ca iti da o stare de zombiala, amorteala, ameteala, etc, nu ca drogurile alea mai...de clasa care iti dau doar euforie si tonus bun de esti functional.

Altu avea la figura jumatea din stanga fara carne, doaaamne.

Cum dracu ca stat permiti asa ceva? A ajuns varsta la noi de 10-11 ani care incep sa consume.

Ca daca vrei sa faci ceva, faci! Nu ca nu merge, asta e vrajeala.

Ce parere aveti de ce se intampla la noi?

57 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"cata amploare au luat drogurile la noi! Ce parere aveti de ce se intampla la noi?"

ne-am pe brazdă, doar am intrat in UE dar să vezi după ce-o fi după ce intrăm in Schengen

| Mosotti explică (pentru sierra1):

Practic am intrat in Schengen aerian si maritim, deci poti aduce iarba din Olanda fara probleme cu avionu`.

Noroc ca nu mai sunt ciupercile magice legale in Olanda, dupa ce mai multi si-au facut rau, unu si-a taiat penisu, altul si-a scos ochii in halucinatiile alea.

Erau camere unde plateai, si un doctor te asista, te lega si aia era, dar nu, ei nu se duceau acolo.
Deci exista sistem care sa evite catastrofele pentru ca stiau si ei ca e f pericol.
Deci le legalizase cu ideea ca te duci acolo si te distrezi in siguranta.

Sincer si pe mine ma cam atrage dar nu as avea curajul nici sub supraveghere medicala si legat.
Ptr ca nu stiu ce halucinatii am de raman nebun dupa!
Nu dau dependenta, si asta e un avantaj, toleranta ar putea da, dar daca nu le folosesti zilnic, e okey.

Daca....suporti psihic prin ce treci.

Plus ca orice reactie chimica cu ceva extern cand esti bine, poate face rau!
Ca in urma unei reactii dispar reactantii si ramane altceva.
Si azi asa maine asa poti ramane cu probleme permanente.

| Simpatic a răspuns:

Da, pentru ca drogurile acestea sintetice au devenit accesibile ca pret in primul rand!
daca costau 100 de euro 1 gram de orice drog de asta, nu se mai drogau toti primitorii de alocatie ci aia pe care ii vezi in club cu bani de la parinti (beizadele) sau cei cu bani mai multi dar nemunciti, in general...
se facea cumva o selectie cu ce am zis eu, asa acum cand se vinde "praf de sobolani" pe la orice colt de strada cu 10-12 lei, normal ca fenomenul este de amploare

| Mosotti explică (pentru Simpatic):

Nu e vb de sintetice, ca si LSD e sintetic versiunea naturalelor ciuperci magice, si costa f mult.
E vb ca astea is droguri ordinare, comparand intre droguri zic.

La ciuperci sau LSD (asta e mai periculos), te pui in camera aia supravegheat si ai tripul ala si gata, mai ales ca alea nu dau dependenta ca merg pe alti receptori, o poti face din cand in cand, o mai fac si aia de prin triburi cu Ayahuasca, care e tot aia.
La astea ordinare esti amortit, vai de tine, si risti sa pice carnea de pe tine, nu e tot aia.

NU mai poate costa 100 euro gramul ca lumea nu mai are beni, de aia au si aparut ordinarele astea ieftine, e chestie de economie aici, nu intamplator au aparut astea de 2 lei.
Si traficantii nu mai fac cine stie ce bani din alea scumpe.

Chiar si aia cu bani unii nu prea mai au ca lumea bani.
Si alt semn ca e asa, este ca daca era sa nu fie problema asta, mafia drogurilor scumpe ii termina rapid pe astia de 2 lei.

Am ajuns f rau, dar asta e.

| J0B0MAT a răspuns:

Suntem bine față de alte țări care au legalizat multe droguri și unde practic te duci și ți le iei de la magazin.
Să se drogheze pe cine atât îl duce capul, scăpăm mai repede de niște nebuni.Problema este că ar trebui legi aspre pentru consumul de droguri la volan sau în alte împrejurări în care pui în pericol viața altora.Că de propria viață clar nu le pasă drogaților.

| Mosotti explică (pentru J0B0MAT):

Olanda a legalizat, alta tara din UE parca nu, parca am auzit ca Germania a facut asta cu iarba, dar nu stiu sigur, s-a pus problema insa.

Cum am zis...se va aduce iarba din Olanda cred, per avion ca nu te mai controleaza.
Pai asta e si scopul alora de sus, sa mai scape de noi, ca situatia economica mondiala e grava.
Ca nu intamplator se legalizeaza in din ce in ce mai multe tari.

Ar trebui legi pentru oricare drogat, sa fie pedepsiti si daca nu au facut ceva rau, ca doar nu asteptam sa faca.
Pe astia ii prinzi mult mai repede ca-s mai multi ca dealerii, si fara consumatori dispar si dealerii.

Si chiar daca tot ar mai fi, dar mult mai putini.
Nu se vrea sa se faca nimic, asta e.

| J0B0MAT a răspuns (pentru Mosotti):

Tendința mondială e spre legalizare, din păcate.
Doar legi dure pentru consumul la volan sau în alte împrejurări, la muncă, școală putem spera.
Lasă-mă cu teoriile conspirației, că tot vor să scape de noi demult, dar cu toate astea suntem mai mulți ca oricând.În plus, e foarte simplu să scape de noi cu toate mâncărurile și obiceiurile nesănătoase care produc tot mai multe cancere și alte boli.Nu scapă nici regii de ele, deci mă gândesc că măcar ei să fi fost protejați, dar nu.Se caută remedii pentru boli și colonizarea altor planete, nu să omoare lumea.Pentru că dacă omoară lumea, scad economiile și mor și ei curând.Nu pot să supraviețuiască doar mai marii lumii singuri.
Până la urmă și alcoolul, țigările te omoară, la fel ca drogurile, doar că astea sunt mai puternice.Asta e, să aleagă fiecare cum consideră. Premisa de la care au plecat multe țări pentru legalizare este de fapt scăderea consumului, pentru că atunci când ceva este interzis, omul își dorește mai mult să facă acel lucru, să vadă cum e, să pară mai șmecher pentru că trece peste o limită. Dacă un lucru nu e interzis, omul cică nu mai râvnește așa mult la el, i se pare ceva comun, banal.Și citisem că da, chiar în o țară cu consumul de droguri legalizat, tendința a fost de scădere.Ei speră că astfel să îl scadă cât mai mult în timp, cred că toate țările asta urmăresc prin legalizare.Nu știu cât de adevărat e raționamentul ăsta al lor, dar merită încercat dacă altceva nu dă roade.

| Mosotti explică (pentru J0B0MAT):

Da, este si asta o chestie ce zici tu, sa scada consumul daca se legalizeaza, ai dreptate pe faza ca ce e interzis atrage.

Uite ca la asta nu m-am gandit. Nu stiu eu cum e cu asta dar Nutella nu e interzisa dar vad ca tot consum f des de ani.
Daca era ilegala consumam f putin daca nu aveam bani, legala consum tone, ca imi place rau tare asa cu paine proaspata, mmmm.
Si e daunatoare de nu se poate, are f multe calorii din care jumate zahar si am si diabet, bag insulina si tot o trag.

Depinde si de om aici. E riscant uneori.
Ia sa legalizezi cocaina, heroina, amfetamina, sa vedem ce o sa fie.
Lasa iarba, ca aia e..cam frectie.
Iar la ciuperci si lsd nu se baga oricine. Astia vor euforie, energie, binedispunere, hau hau bau bau la petreceri, zbenguiala, nu vedenii.

Sa iti zic ceva, daca era legalizata, trageam si eu o linuta de cocaina sa vad cum e, chiar daca n-as mai lua dupa ca stiu ce face. Sunt curios ce face.
Sau amfetamina, sa vedem chiar da energia aia?!

Stiu ca babele zburdau mai cu spor cand o luau in anii 30, dar nu sunt sigur.

Vezi? Dar asa...nici nu ai de unde o lua! Ca si dealerii aia sunt cam cu circuit inchis, ca daca esti gabor? E greu sa ajungi acolo.

Iti dai seama ce tentant e pentru copii.
Uite cati fumeaza, si cati ar mai fuma daca tigarile erau ilegale.
E cu dus si intors.

Cu mancarea ai dreptate, ne omoara lent astia.
Pe regi si bogati nu, ca aia au fermele lor. Stau in zone putin poluate, etc.

| J0B0MAT a răspuns (pentru Mosotti):

Regele și prințesa Angliei sunt bolnavi de cancer.De ce au, de ce nu au, cu toate avantajele lor de bogați, e clar că nu ne omoară nimeni intenționat prin boli și virusuri. Oricine se poate îmbolnăvi, cu toți banii lor. Felul în care trăim cu toții, de la mâncarea toxică, aerul poluat pe tot globul, radiații emise de toate electronicele etc, îmbolnăvesc pe oricine de la sărac la bogat.

Drogurile, cu cât se legalizează în mai multe țări, cu atât va fi mai ușor să ajungă și la noi, crescând consumul. Dacă nu distrug cu totul cartelurile și interzic drogurile pe tot globul, (ceea ce mă îndoiesc să se întâmple, având în vedere că poliția și oameni sus puși, miliardarii susțin producția de droguri în secret) singură soluție sunt legile aspre, gen nu consum în spații publice, carnetul luat pe viață dacă te prinde la volan.

| Mosotti explică (pentru J0B0MAT):

Da, ai dreptate, ne imbolnavim, dar parca acum prea prea.

Normal ca nu este sansa sa se eradicheze drogurile, dar mi se pare trist sa se ia masuri dupa ce a comis accidentul un drogat, adica dupa ce a nenorocit pe cineva sau a omorat.
Cu, consumu in spatii publice e o idee, dar nu conteaza unde consuma, tot se duce societatea.

E utopie dar daca ar umbla la creier ca el sa stie sa lucreze cu alea mai curate (heroina, cocaina, amfetamina, iarba), ar fi altceva. Si interzise infectiile de Xylazina, Crocodil, Etnobotanicele, care alea te zombizeaza.

Alea 4 lucra cumva ordonat si doar stimuleaza ceva ce deja e in functiune, doar stimuleaza mai tare si atat, de ex mecanismul care da tonusul, energia, fericirea.

Ordinarele fac chestii care nu exista deja, da peste cap total functionarea creierului, fac alte reactii chimice noi, de aia ii vezi pe strazi miscandu-se asa letargic, amortiti, etc.

De ex Cocaina stimuleaza dopamina accelerand mecanismul natural, ca un fel de antidepresiv dar f tare. iti blocheaza recaptarea dopaminei in sinapsa si ramane mai mult acolo. Sau accelereaza secretia de dopamina.

Heroina stimuleaza receptorii de endorfine, deci nu face ceva pe langa.

Amfetamina la fel, stimuleaza dopamina si noradrenalina pe caile deja functionale.

| Emma30555 a răspuns:

Acum cred ca 80, 90 % din cei ce merg în cluburi consuma ocazional. Mult mai mult decât acum 10, 15 ani. Cei cu droguri ieftine sunt mai degrabă oameni ai străzii eu cel puțin asta am văzut, în schimb prin cluburi e un trand, e la moda sa consumi și deși sunt destul de scumpe se pare ca își permit. A luat amploare acest fenomen, și eu observ, mulți consuma ocazional nu sunt dependenți, dar pe viitor cred ca va fi o problema din ce în ce mai reala. Deja cei ce consuma doar iarba sunt văzuți ca și cum fac ceva banal ce e ciudat este ca acum nici nu se mai feresc, nu realizează ca nu e legal

| Mosotti explică (pentru Emma30555):

Depinde, ca daca e cocaina, heroina amfetamina nu stiu daca poti consuma ocazional.
Cred ca se consuma iarba, ca aia iti permite sa consumi ocazional, ca nu da asa dependenta.

Alea ieftine mda, poate is pentru oamenii strazii dar nu stiu daca se deschide o piata pentru aia, ca nu-s asa multi.

Nu stiu cum e cu posesia daca tigara din gura deja inceputa se considera posesie, ca ilegal e posesia nu consumul in sine.
Adica daca te prinde drogat si nu ai facut nimic rau, dar fara nimic la tine, nu iti face nimic.

| Emma30555 a răspuns (pentru Mosotti):

Cunosc, am prieteni care consuma cocaina, pastile ocazional de câțiva ani buni și își vad de job, de viata sociala, momentan sunt ok, nu știu cat timp, se "prăjesc" la un moment dat. Din câte am înțeles contează și calitatea lor, dar nu poți ști dinainte. La heroină nu se discuta, ăștia se distrug rapid, nu am în anturaj persoane de genul asta, dar știu despre ele, sunt extrem de nocive. Eu ies des prin cluburi, baruri, locuri, cunosc cumva fenomenul. Eu ma referam ca idee, ca nu e ceva legal, toată treaba asta în mare, inainte se fereau, acum nu se feresc la fel, e diferența de manifestare.

| Mosotti explică (pentru Emma30555):

Stiam ca si cocaina si heroina sunt la fel de periculoase, si minus are cocaina ca efectul e scurt cam o ora fata de heroina care tine si 12 ore.

| Emma30555 a răspuns (pentru Mosotti):

Nu sunt la fel, dacă cocaina ar fi pura cred ca nici nu ar dauna (părerea mea), problema e ca este amestecata, diluata cu fel de substanțe nocive ca să facă profit traficanții. Cert e ca amândouă sunt substanțe care dăunează, nu se pune problema, a nu se înțelege ca încurajez asa ceva, doar ca cealaltă e otravă pura pe când cocaina cel puțin o parte din consumatori reușesc sa și tina joburile, relațiile, unii mai fac pauze când doresc. Eu cunosc personal în anturajul meu și îți spun din realitate. Consumatorii de heroină ajung la spitale rapid și chiar mor rapid, are popularitate mai mult printre tineri inconștienți, se spune ca e un drog al săracilor, cealaltă cumva nu ți dai seama de ei ca fac asta, decât pe la petreceri ca efectiv ii vezi

| Mosotti explică (pentru Emma30555):

Cocaina pura dauneaza prin faptul ca da toleranta si dependenta, ca si heroina pura, prima actioneaza pe receptorii de dopamina si noradrenalina, ultima pe endorfine.
Dar mecanismul e acelasi, necesarul mai mare pentru acelasi efect (toleranta) apare si la hiperstimularea dopaminei, si la aia a endorfinelor.
La noradrenalina nu prea sunt probleme, dar aia se ocupa doar cu energia.

Ambele hiperstimuleaza alea, la ambele creierul se apara acelei hiperstimulari, reduce nr de receptori si dai in stari f rele daca nu mai iei.

Poti sa faci asta si cu heroina, plus ca am zis, actioneaza mai mult timp, cum ar fi ar fi mai rentabila, dar nu stiu exact daca se prizeaza si atat, ca poate de aia nu vezi, ca aia poate nu se trage si atat.

Dezavantajul cocainei e ca e f scumpa si efectul tine putin.
Pe de alta parte, daca la heroina exista sa iei ceva pentru ameliorare sevraj, pentru cocaina nu exista.

Nu stiu unde ii vezi, ca eu pe unde am fost nu am vazut pe nici unul, tot ce vedeam era sa beau ceva si atat.

| Emma30555 a răspuns (pentru Mosotti):

Și cafeaua are efecte similare cocainei. Mulți care o folosesc se simt mai plini de energie. Ce spui tu găsesc și eu pe net, sunt informații generale eu ți am expus realitatea pe care am observat o la prieteni, cunoștințe și efectele lor.

| Mosotti explică (pentru Emma30555):

Da, cafeaua da energie si pepsi, dar nu euforie! Nu umbla la receptorii dopaminergici si endorfinici.
Da, daca zici tu, asa o fi, nu te contrazic, daca se poate lua cocaina ocazional fara a deveni dependent.
Dar...e mai greu sa nu devi cand vezi ce misto te simti.

| Emma30555 a răspuns (pentru Mosotti):

Nu am zis ca nu creează dependenta și nu creează euforie la toți.

| Mosotti explică (pentru Emma30555):

Da, ideea e cum facem sa nu mai dea dependenta si toleranta, aici e aici! Ca nu alea is de vina (nu ma refer la infectiile alea de 10 lei), creieru nostru e de vina.
El strica treaba.

Ca daca nu ar mai face rau, n-ar fi problema.
Pai in anii 30 cum era? Amfetamina lui Hitler, toata lumea era mai brici, de la femei acasa pana la oameni in varsta.
Mai fericiti, mai energici, mai pusi pe treaba.
Deci munceau mai cu spor, invatau mai bine, faceau treaba in casa mai bine, topaia batranetu mai bine, se bucurau mai mult de aia si aia.
Se distra lumea mai cu spor.
Deci era f productiva treaba.

Doar ca facea rau dupa alea 12 ore.

De aia zic, ca daca am reusi sa nu faca rau, ar fi f bine.
Ca ele de aia trebuie scoase, ca fac rau, insa si-a pus cineva problema ca ce ar fi daca nu ar mai face?

Nu prea am vazut pe undeva discutie de genul.
Nu ca la mancare "nu mai manca prajituri", nu, hai sa facem sa nu mai faca rau, si sa ne bucuram de ele, nu e mai inteligent asa?

Ca pana la urma sa o luam si altfel, nimeni nu ia si partea buna a lucrurilor.
Aseara am mancat trei tarte cu zmeura, m-au uns pe sufletel, crede-ma! Doammmne ce bune au fost.
O liniste asa si o stare de bine generala, mancasem inainte paine cu pateu si ceapa, apoi alea.

Asta nu vad ei, vad doar "nu mai manca ma".
Pai de ce platim cercetatorii fiecarei tari din buget?
Gandeste, fa grasimi, indulcitori, amidon slab asimilabil, fa ceva, si atunci prajiturile vor fi ca legumele, nu vor face rau.

La indulcitori au reusit-o, sa vedem la restul.

Eu am tulb bipolara si in faza hipomaniacala e asa cu ceva euforie. Nu manie unde esti dus.
Pai mai nene, aia viata! Iti zic eu, bucuria nu mai e rara si ocazionala cum e la majoritatea.
Daca ai probleme le vezi mult mai minore, ai chef de f multe, te bucuri constant de tot, ai energie mai multa, atentie mai multa.

Te bucuri la 40 ani ca ala de 13 ani si de un joculet marunt cand castigi "yeeeees, hahaha, am castigaaat", asa cum majoritatea adultilor zic ca nu li se mai intampla.
Ca de aia regreta copilaria.

Daca iti iei de ex o tastatura te bucuri "maaama ce tare, uite, una de 100 lei ca lumea".
Sigur ca dupa aia urma depresie, dar zic ca idee cum era in hipomanie.

Dura cam 8-12 ore hipomania.
Era in mod natural insa. Nu prea mai ai anxietate, nu iti mai pui problema ca ai ramas corigent (e doar un ex), "lasa ca vedem noi, da-i dreacu", iti anuleaza viitorul care-ti fura prezentul, si te baga doar in prezent si atat.

Daca te paraseste parteneru "da-l ma dracu, aia e, lasa ca gasesc altul`, e prost, nu ma merita", si mai si razi "ete, sa stau acu` sa sufar pentru un prost, haha".

Daca de ex vrei un TV 4 K dar ai bani de unu de 600 lei, zici "lasa ba ca se vede f bine si la asta, sunt multumit".
Si chiar esti! Inainte nu erai, te deranja, nu erai satisfacut de calitate.

Vezi? Partile astea bune nu le vedem.

| Emma30555 a răspuns (pentru Mosotti):

Sunt și oameni echilibrați zic eu ce nu au nevoie de nimic extern, se bucura de lucruri mici și mari,, își trăiesc viata și încearcă sa și o facă mai buna, chiar daca vin și momente când ai dispoziție mai proasta. Fiecare cu temperamentul lui, natura lui. Pe unii poate ii ajuta pastilele, dulciuri, lucruri externe dar cel mai bine ar fi sa nu avem nevoie de nimic extern și sa ne putem bucura, sa avem energie și pofta de viata natural, de la sine. Și suferința aia din dragoste își are rostul, înveți ceva din toate, alții au scris, au fost inspirați de o iubire neimpartasita, și experientele astea ușor negative ne oferă lecții, dar important este sa nu cădem în depresie sa trecem peste, chiar dacă pe moment suntem afectati după vin experiente frumoase și tot asa

| Mosotti explică (pentru Emma30555):

Asa e, trebuie sa se bucure optim de orice, dar cati sunt asa reglati la maturitate? Ce zici tu inseamna un om bine reglat, fara atatea necazuri in viata, atatea neajunsuri, atata putin timp liber, atata stres.

De cazut in depresie poti cadea oricum, depinde ce depresie e, de gradul ei, si asa mai departe.
Ca de asta depinde daca trece singura sau nu trece, depinde si de mediu, daca poti rezolva acel mediu nasol, nu e asa simplu.

La suferintele din dragoste nu prea vad beneficii, ca lectiile astea pot fi nasoale definitiv, plus ca si in momentele alea.
Prefer sa nu invat acel ceva in plus (sunt multe altele nepericuloase de invatat), dar sa nu risc probleme. Si prefer sa nu se mai scrie despre, dar sa nu mai aiba nimeni suferinte din dragoste.

Sunt foarte periculoase, pe langa ca pot aparea depresii care nu mai trec vreodata, sau sa ramai vulnerabil la ele mereu chiar daca scapi aparent, poti face o prostie si in acel timp, poate sa iti lase traume mereu, iar alea sa-ti influenteze comportamentul toata viata.

Unii de la o din asta se blocheaza psihologic si nu mai pot avea relatie niciodata, si evident ca nu se vor simti bine.
Pe langa ca starea aia e un dezechilibru chimic in creier, o hiperstimulare a receptorilor ca la droguri, si nu stim nici aia mai tarziu ce urmari poate avea de nici nu ne prindem ca e de acolo.

| TimberWolf a răspuns:

''Nu stiu, am impresia ca asa se vrea de sus sa fie haos''
Exact, drogurile se introduc in tara camioanele se stie de ele si sunt lasate, spaga se imparte pana la cel mai inalt nivel.

| Mosotti explică (pentru TimberWolf):

J0BOMAT zice ca e conspiratie aia, dar e prea haos, de ce acum? De ce nu se intampla asta acum 30 ani cand economiile mai mergeau?!

Sau de ce nu s-a intamplat la noi asta in 2008, dupa intrarea in UE!?
De ce i-a apucat acum legalizarea ierbii in cat mai multe state SUA?! Si nu acum 20 de ani.

De ce ii apuca acu pe nemti legalizarea si nu inainte?!

De ce au legalizat casatorie intre LGBT abia in 2017, de ce nu cu mult inainte? Ca de, e dreptul lor.

De ce se tot vb de LGBT si se pune accent pe asta in mod exagerat tocma acum!?
Nu am nimic cu LGBT si am mai zis-o, dar stim ca nu ala e motivul pentru care SUA pledeaza atata pentru drepturile lor cand deja ei aveau astea acolo.

De ce a aparut in parlamentul SUA si Anglia copii de 8 ani trans sa vorbeasca?! De ce se folosesc de ei in campania electorala?! Erau baieti in fete transformati, nu stiu ce spuneau, dar tot ceva legat de drepturi, etc, etc parca.
Sa arate ei ca uite domne, dam drepturi...

De ce a zis Biden ca a bagat in parlament un homo? De ce nu se zicea si acum 20 ani astea? Chiar daca erau si atunci.
De ce a venit nu stiu ministru SUA cu gagicu dupa el in Germania?! Si s-a mai si afisat bagandu-l pe ala al germaniei intre ei doi in poze, nu stiu pozele dar am auzit ca erau.
De ce nu se intampla asta acum 20 de ani?!

Nu e problema ca s-a afisat, eu zic de fapt ce se ascunde in spate.

Pai de ce: Haos, conflicte intre populatie, ura, interetnice, sexuale, religioase, destabilizare, pentru ca ei nu mai au ce da de mancare la oameni si trebuie sa aiba un motiv, nu ca ei is de vina.
Precedent pentru aparitia extremei drepte probabil.

Toate astea is chestii politice, orice chestie asa a fost de cand e.
Moda, de ce se tot schimba inainte des? Ca sa se imbogateasca aia de la haine, ca avea lumea bani! Nu asa intamplator cum pare.

| LisaJulie a răspuns:

Pentru ca este un plan al statului sa transforme noua generație în legume și trebuie sa înceapă de la vârste fragede! Dar îi faci pe toți legume, vei putea sa faci apoi ce vrei cu ei

| Mosotti explică (pentru LisaJulie):

Da, e directiva UE de fapt, ca sa nu ne dezvoltam, ca doar nu au aia nevoie de concurenti economici, ce naiba.

| MistarGoGu a răspuns:

Normal CA SE VREA! Face parte din " programul " elitei " sataniste " de reducere a populației *( chestia asta e pe agenda lor de vreo 40 de ani! ) prin molime ( CoVid ), războaie, mâncare industrializata si fireste DROGURI!
Cozile de topor *( slugile LOR ) Poliția- se face ca prinde 30-40 amarati de traficanți cu 5 grame de drog in buzunare de " OCHII " prostimii, fac show la TV cu mascatii care intra peste ei in casa si ii descarca ca pe sacii de cartofi la poarta DIICOT! Frumos SHOW!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Uite ca tu stii care e treaba. Suntem prea multi, economiile pica fara intoarcere si trebuie astia sa faca ceva.
Sau macar sa se debaraseze de vina lor, sa zica ca din cauza haosului nu e bine.

Sau din cauza razboiului din Ukraina nu e bine (ce treaba are asta cu economia SUA care pica mereu din anii 70 incoa?! Nu stiu), nu ca au fost ei nenorociti.
Exact! Se fac ca fac ceva si fac SHOW si lumea ii crede.
Se fac ca fac ceva in tot.

Ca daca vrei sa eradichezi drogurile o vei face! In china nu stiu daca-s droguri.

Uite acum, nu trimitem trupe nato acolo, nu vrem razboi, nuuu domne! Macron e tampit ca vrea asta, dar de unde, toti ceilalti sunt de acord cu el, altfel nu deschidea ala gura.
Aiurea, vor razboi aici, pai ce, se duce in Franta? Vine aici in RO si polonia.
Si aia iti vor da arme sa te omori cu rusii, si gata, cineva castiga din asta, stim cine, nu iti vor trimite trupe in nici un caz.

Asa ziceau si dupa ww1, se jurau ca nu vor sa mai fie razboi, aiurea. De ce SUA a propus liga natiunilor de forma in 1919, dar ei n-au intrat in ea? E f clar.
Daca nu erau atomicele, aveai ww3 de mult, ca la fiecare criza majora asa se rezolva in trecut treaba.

Asta e, e circ si minciuna.
Tu crezi ca doar Austria nu ne vrea terestru in Schengen? Nici vorba, nici unu nu ne vrea, se fac ca zic ca ne vor dar na "domne uite Austria nu vrea".

| MistarGoGu a răspuns:

Aceeasi " Elita " satanista care se aduna la ceas de taina prin păduri in USA *( cauta pe net Bohemian Grove ) fac ritualuri, pun la cale " lumea ", orgii sexuale cu copii '
" rapiti " din familii sub false pretexte de abuz de *( Protectia Copilului ) si oferiți pentru sex marilor " elite " din media, sport, biserica... vezi daca numele Epstein iti spune " ceva "!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Nu are treaba cu satanismul si cu altele, eu zic real care e treaba.
Nu stim ce fac aia, s-a si zis ca nimeni n-a reusit nici macar audio sa afle ce discuta aia mai marii lumii, ca asa speculatii pot fi doar.

Ca doar aia nu is tampiti sa te lase pe tine sa afli ca apoi sa vi sa spui.
Nici in padure dace se duc, nimeni din afara gastii, nu afla.

Aia cu abuzuri sexuale da, se intampla peste tot, si la popi si la multi, nu are treaba cu mai marii lumii care vor sa ne mai decimeze, eu de aia vorbesc.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Hai sa iti povestesc o chestie SA TE INGROZESTI! In urma cu 15 ani o verișoara *( 24 atunci ) castiga la Loteria Vizelor si pleca in USA cu familia. După câteva luni de lucru ca asistenta la un birou de avocatură din Richmond, Virginia surprinde o discuție telefonică între unul din avocați *( 47 ani ) cu " cineva " de la un orfelinat care ii " expedia " minore între 8 si 12 ani pentru sex. Dementu recunoștea la telefon ca a violat 15 minore in 6 luni. Socata de ce auzea ziua urmatoare si-a dat demisia a plecat in alt stat si l-a denunțat pe dement. A fost inclusa in programul de protectie a martorilor, schimbat numele si cu toata familia transferați in Maine *( un stat din nord spre granita cu Canada ). După 2 luni de filaj si anchetă Dementu a fost prins in vila lui din Richmond cu 2 minore in pat dezbracate, cu vreo 230 de fisiere foto si video pe camera!
A primit " frumoasa " pedeapsă de 340 ani închisoare pentru 16 violuri probate!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Nasolie, trebuia in plus sa-l si inregistreze ca sa aiba probe mai clare politia.
Bine ca l-a prins.
Si cine stie cati din astia sunt, nu ma mira.

Dar de ce au plecat de acolo? Ca ala era un simplu avocat, nu mai iesea din puscarie, nu era mafiot sa aiba gasca ca sa-i faca rau fetei.
Plus ca nici nu trebuia sa afle el cine l-a denuntat!
Ca politia l-a filat si l-a prins de fapt.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Daca ai auzi pe cineva ca se lauda la telefon ca a violat 15 minore *( adica un PSIHOPAT ) ai mai avea curajul sa stai in preajma lui? Eu nu cred! Nu a putut inregistra ca la moment nu avea cu ce. Stai relax ca si acolo POliția e coruptă si unii " ciripesc " si pentru 500 $! Nu e America asta asa curata cum o vedem noi sau cum media vrea sa o vedem! 3-4 zgarie-nori in centrul fiecărui oras asa... sa iti ia " ochii " in rest o mizerie ca si Ferentari iti pare cartier de lux. Iar jegul ala apara toate " scursurile " din statul Virginia! Aia nu a cerut de nebună Protectia Martorilor aflase dupa denunț cu ce specimen diabolic are de a face!

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Am fost in 2015 3 saptamani in N York, cum spuneam afara vopsit gardul înăuntru LEOPARDUL! Cand dai jos fundita rosie si scoti ambalajul, PUTE a urina, sobolani! La orice colt de strada te astepti sa iasă un dement cu arma in mana sa impuste pe cineva ca ...deh... Constituția le da dreptul la arma nu? DA Nu spune si CE ARMA Teoretic si LEGAL iti poti cumpara si un ditamai Kalashnikovu " sa iesi cu el pe strada si sa faci MACEL! Am fost la unu in casa MA JUR pe Sfânta Cruce avea 4 arme 2 pistoale si 2 automate + 490 cartuse. Mi-a arătat fara jenă sau frica cum ai arata tu jucăriile copilului sau prosoapele din dulap! Sunt ceva reglementari dar " relaxate " rau de tot!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Cred ca ala avea armele de care zici, nu ma mira deloc.
Stiu ca poti lua cam orice fel de arma. Dar asta hai, ar trebui sa ai drept doar la pistoale si atat dupa mine.

Ca mi se pare normal sa am si eu, daca vin 3 peste mine in casa eu ce fac? Macar si eu si eu avem arme, care pe care.
Dar aici in Ro daca intra, nu ai ce face.

Oricum asta cu apararea e vrajeala de fapt, ca cine vrea sa-ti faca rau e pregatit, tu insa nu esti! Te va lua mereu prin surprindere.
Asta e sa-si vanda armele.

Pe de alta parte e si bine, ca daca cumva e vreo revolutie, proteste nationale serioase, ai si tu arme, nu doar autoritatile.
Ca la aia trebuie sa ai ditamai arma la o adica.
Acolo sunt toti pregatiti, e care pe care dar macar luptam cam egal.

Nu sa te aranjeze ei cum ar fi facut ceausescu daca armata nu era cu noi.

Nu e vorba ca te impusca un dement, ca si daca n-are arma, te taie cu lama si tot te termina, dar politica sociala este nasoala, nimic bun pentru omul de rand, doar pentru bogatasi. Nu ai bani nu inveti, nu te tratezi.

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Nu as avea curaj sa stau pana un psihopat din ala, dar as avea curaj sa stau acolo dupa ce a fost inchis si sentinta e definitiva.
Dar nu stiu cum e dupa ce-l aresta.

Normal ca SUA nu e deloc asa curata, atat timp cat are ghetouri gramezi, e jale.
Stiu, ca am cunoscuti in SUA, unii in Chicago, altii in Arizona.

Ce e in Philadelphia....in unele zone mori, drogati din aia zombificati pe strazi cu Xylazina.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Cu un topor si un Rottweiler *( caine mare si rau ) are mâncare asigurată pe macar 2 săptămâni daca te ataca cineva in casa... Glumesc!

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Am viza pe 10 ani ( 2015 expira 2025 ) da eu acolo nu cred ca mai pun piciorul. Ma simt mai in siguranta in Palermo *( Sicilia ) sau intr-un ghetou din Paris *( Saint Denis )... sau in Ghena aia de Roma la broscani

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Da, o arma pentru in casa prinde bine.

Viza aia pe 10 ani ce inseamna de fapt? Ca poti sta in SUA 10 ani daca vrei? Sau cum e? Ca mereu mi-a fost asta neclar.
Sau ai voie in 10 ani sa te duci perioade limitate de 1-2 luni de mai multe ori?

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Cam asa ea e valabilă 10 ani. In fiecare an poti intra un anumit numar de zile *( ce decide ofițerul de la Emigration office de la vamă - terestru, aeroport sau naval ).
Cand ajungi la vamă dai pasaportul la control, il verifica sa NU fie fals împreună cu viza si iti pune tot felul de intrebari de regula 4 sau 5 legate de ce vei face tu in State. La cea MAI mica suspiciune ca raspunsurile tale sunt ambigue sau nesincere *( minti ) ARE TOT dreptul sa iti refuze intrarea pe teritoriul USA. Cam asa se desfasoara procedura la vamă. Ofițerul de la vamă este SINGURA autoritate care decide daca o persoana intra sau NU pe teritoriul American. Faptul ca ai viza in pasaport NU iti garantează intrarea pe teritoriul USA.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Vezi ca pe National Geo sunt niste documentare " Securitatea Aeroportului " din mai multe țări printre care si diferite aeroporturi americane! Uita -te si vezi toata procedura! Unii călători sunt opriți direct de pe tunelul de la iesire din avion si random *( pe sărite ) li se cere pasaportul la control de regula cei veniti din țări sud Americane. La cei din U.E mai rar asa. Ei merg la un ghișeu de la vamă dau pasaportul la control si ofițerul in functie de moaca lor *( ca na Unii au cate o moaca suspecta ) ii intreaba tot felul de chestii :
# unde / la cine vor sta pe durata sederii
# scopul vizitei
# obiective ce le vor vizita *( daca se pretind turisti )
# o dovada de venit *( cec-uri de călătorie sau extras de cont bancar ) ca dovada ca au BANI si nu vor boschetari pe acolo
Daca la acele intrebari răspund sincer si fara balbaieli in 95 % din cazuri intra fara probleme!
Daca ofițerul are suspiciuni poate cere persoanei sa meargă cu alt ofițer la o camera de interogatoriu unde sa lămurească situația.
La final se decide Daca intra sau NU in tara!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Am vazut cam toate seriile alea, misto au fost, aia cu la aeroportul din Brazilia era cu ce zici tu.
Dar am vazut si seria cu, cand ii prindea pe aia cu droguri la aeroport Columbia sau Peru.

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Pai si cum, eu am platit avionul, am stat 10 ore pe drum ca sa zica ala ca nu intru?! E aiurea sistemul.
In mod normal m-as duce la cineva cunoscut in vizita, care mi-a facut chemare, cred ca asta e okey.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Stai relax ca doar 5 % se intampla sa fie atât de " BLEGI " cat sa o dea de gard la interviu la vamă! Da asta E sistemul ca sunt ei mai " paranoici " vorba aia E ditamai tara cu mii Km de granita maritima, alte mii terestră cu Canada si Mexic! Ne chinuim noi cu câteva sute la granita cu Rep.Moldova sa oprim contrabandistii cu țigări. Aia la mii de Km ce naiba sa facă? Trec ca prin ciur *( un fel de sita )! Din Mexic si cu bărcile din Cuba spre State

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Sa-ti povestesc cum a fost la mine in 2015.
Am luat viza in Martie 2015 iar in mijlocul lui Septembrie Am plecat.
Zbor : Bucuresti - Frankfurt / Main 2 zile in Frankfurt ca am avut acolo ceva treaba apoi Frankfurt - N York *( JFK aeroport )
La vamă Am dat de un ' purcelus ' mulatru cam la 35 de ani 1, 85 si vreo 130 Kile care abia stătea in scaunul de la ghiseu!
După un salut politicos i-am dat pasaportul l-a verificat, l-a răsfoit 3 -4 secunde s-a uitat la mine tot 3-4 secunde apoi Am auzit fraza :
Hello sir welcome to the United States of America
You can stay here NO LONGER than 25 days

Buna ziua domnule bun venit in Statele Unite
Puteti sta aici NU MAI MULT de 25 zile
Si asta A FOST toata interacțiunea mea cu un vames american!
Ca vorbeam anterior de " moaca " pe mine ma ajuta ca am una mai militaroasa si atitudinea la fel *( dupa 12 ani de MApN ).
E " ruleta rusească " la vamă depinde peste cine dai *( -bărbat sau femeie, tanar sau mai bătrân trezit sau nu cu fata la cearceaf )
Eu am avut noroc de unu simpatic care nu m-a ros la icre fara rost!

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Chestia cu invitații din cate stiu nu se mai practica cam de mult! Daca mergi ca turist ori mergi prin agentie cu pachet turistic ori singur cu rezervare la hotel!
Cand spui ca " stai " la cineva *( prieten / rudă ) li se aprinde beculetul ROSU in cap
" Ma Daca asta ne ramane noua pe cap si munceste la Negru sau boschetareste pe aici " asta e in capu lor atunci...
Asa ca rezervarea la hotel de scoate din belele si f-#ai la icre inutil!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Abordez toate trei mesaje ale tale:

Mda, daca doar 5 % sunt blegi sa nu intre in SUA, aia e, bine ca-s doar atat. Mda, SUA are granita mare, pot intra multi acolo.

Cu, cum ai fost tu, asa e, depinde de peste cine dai, poate alt vames te descosea asa de al dracu, si daca nu intrai nu aveai ce-i face. Tu ai avut noroc de grasutul ala. Dar ciudat ca te-a lasat doar 25 de zile, nici macar o luna.
Asa e peste tot! Foarte tare, si la comisii medicale si la farmacii, si altundeva.
Si la bac a fost asa la mine, erau doua profe de romana la oral, una mai rea alta mai buna, m-am dus la aia buna si am scapat. Dincolo a ajuns alt coleg.

La farmacii daca gasesti una mai draguta si nu ai reteta, iti mai da cateodata ceva, colega nu.
La comisia medicala la fel, unu te descoase de te rupe, altul aproba mai repede pensionarea, desi ambii au dovezile clare in fata.

Cu intrarea in sua, si daca ai rezervare la hotel poti boschetari pe acolo! Asa ca nu e o garantie ca pleci.
Si daca stai la cineva la fel. Oricum viza stiu ca o iei si daca primesti chemare de la cineva.

Mie mi-a zis prietenul nostru de fam care sta in Chicago din 92, ca nu te da nimeni afara din SUA, daca lucrezi oricum, ai cardul ala social sau nu stiu cum se numeste, iti platesti taxele, nu e problema.
Mi se pare ciudat, dar asa zice.
Cum sa ai card social sau sa platesti taxe daca tu nu ai acte?!
Sau poate primeste sa platesti, nu stiu. Si dupa un timp iei green card, nu mi se pare adevarat.

Dar se zice ca si patronii aia au nevoie de din astia ca sa-i plateasca mai putin, si cum politicul e pus de astia, poate de aia nu te da afara, nu stiu.

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

No... treaba lor facă bors vorba aia! Nu dau Europa pe State nici sa primesc MOCA apartament pe 5th Avenue in NY cea mai fitoasa si mai scumpă zona! Ce îmi place mie prin EU Danemarca si Suedia desi si pe acolo au năvălit tot felul de " specimene " dubioase care strică peisajul. Asta vara! NU as îndrăzni sa stau acolo iarna ca is RAU de frig! Dupa ce am iesit din Armata am lucrat consultant de securitate prin Be.Ne.Lux Danemarca si Suedia vreo 10 ani.

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Nici eu nu m-as duce in SUA, e jungla acolo daca nu ai bani.
Un medicament care in Bulgaria era cam 30 euro, in SUA era 500, la liber zic. Era 100 de euro in Germania in 2014.
In Suedia, Danemarca e rau iarna, e un frig de mori.

Deci iti dai seama.
In Germania anilor 80 era bine, era un sistem capitalist combinat bine cu un socialism. Invatamant fara taxe, sanatate platesti dupa venit, beneficiezi de full services la fel (afara de stomatologie, acolo e cam jale).

De ce ai iesit din armata? Ai iesit la pensie, sau nu ti-a mai convenit?

| MistarGoGu a răspuns (pentru Mosotti):

Încă is tanar. Chestie de sistem corupt, prostie si nepotisme. In privat iau × 10 cat dau **** din MApN si nu ma freacă nimeni la icre cum vrea. PE " scoala " si experienta din armata in privat fac BANI frumosi, in liniste cu oameni faini care te respecta pentru meseria care o faci!

| Mosotti explică (pentru MistarGoGu):

Foarte bine ca ai ales un drum mai bun, in privat. Normal ca in sistem e coruptie, prostie, nepotism.

| UnchiulRamiz a răspuns:

Germania a legalizat canabisul, problema la noi e ca din lipsa de bani isi ucid parintii... 2-3 cazuri a aratat la TV, destul de recent. Sa le pice si pl, treaba lorwinking Trebuie facut ceva urgent, cu astia nu e de joaca, azi maine dau in cap unui om nevinovat din disperare. Eu am vazut la autogara pe unul ce tragea dintr-o punga, nu m-au tentat tigariile, drogurile sau etnobotanicele nici atat.

| Mosotti explică (pentru UnchiulRamiz):

Ai dreptate, bine, aia care trag din punga trag aurolac ieftin, aia nu dau in cap.
Dau in cap la droguri scumpe, ca acolo e problema.
Sau poate da in cap de la starea aia pur si simplu.

| UnchiulRamiz a răspuns (pentru Mosotti):

Mai rau e ca isi omoara femeile mai nou din gelozie unii. Unul era ceva politist, pai cum trec testele psihologice daca sus dusi cu capul aia?

| Mosotti explică (pentru UnchiulRamiz):

Ete mai nou, asta s-a facut de cand lumea, crime din gelozii.
Crimele din droguri la noi sunt ceva relativ nou.

Pai iti spun eu cum trec aia testele psihologice, dracu stie ce e in capu tau!
Doar nu o sa raspunzi la intrebari in defavoarea ta daca ai fi intrebat de agresivitate, impulsivitate, cat de repede te enervezi, daca esti gelos in relatii, etc.

Mai venisera niste unii de la nu stiu unde sa verifice care e adevarat nebun sau nu la spital. Eu eram pe hol si nu stiam ce draci e cu aglomeratia aia, si am intrebat o femeie, si exact aia facea si ea parte din comisia aia venita.
Mi-a zis ce e cu aglomeratia aia si ce se vrea.

Eu i-am zis "pai de unde stiti dvs ce e in capul aluia ca sa stiti daca e bolnav sau nu?! Dati teste, si? O sa raspunda sa iasa ca e".
"Iar pe astia de la inchisi care-s sedati cu atata mai mult nu stiti, pe langa ca daca ii desedati sa va jucati asa, poate va da una in cap ca de, e bolnav, chiar daca nu e".

Ca i-a scos si pe aia sa-i analizeze ei.

Chestia era ca sa afle care a venit fals pentru pensionari. Evident...constatarea a fost ca toti sunt bolnavi la sfarsit.
Si a ramas asa blocata cand i-am zis astea.
Damite astia ce vor sa fie politai, pe care pe multi ii duce mintea.

| UnchiulRamiz a răspuns (pentru Mosotti):

Pai nu o sa recunoasca niciunul ca ia pensie degeaba, greu de depistat astia. Intr-un sat de unde e bunicu, unul lua pensie din cauza ca e orb, dar de fapt el era bine, sanatos. Esti tot la spital?

| Mosotti explică (pentru UnchiulRamiz):

Nu mai sunt la spital de pe 12 decembrie.
Aia am zis si eu, ca-s greu de depistat astia.