| TimberWolf a întrebat:

Salut, am o problema cu cardul de bonuri edenred, azi a trebuit sa-l folosesc si suma pe care trebuia sa o platesc era mai mare de 100 de lei asa ca a trebuit sa platesc in mai multe transe deoarece surpriza ce sa vezi nu imi recunoaste pinul si cand am intrat pe telefon imi apare eroare #401 zice ca nu sunt autorizat sau e o problema la url cand dau sa vad pinul, daca dau sa schimb pinul, aceeasi eroare, m-am relogat dar degeaba, in continuare face la fel, ce ar trebui sa fac in situatia asta?

6 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

Si eu tot edenred am, nu ai aplicatia instalata?
Verifica sa nu fie expirat cardul, daca nu intra in aplicatie, dai in dreapta jos unde scrie cont si ai acolo "contacteaza-ne", ia legatura cu ei.

| TimberWolf explică (pentru MarianWLF):

Zice mai jos ca trebuie sa am google pay. Poate de aia nu mai mere? Si mai scrie ca din 16 iulie platile cu edenred nu mai merg ceva de genul.

| MarianWLF a răspuns (pentru TimberWolf):

Acum mi-am amintit, da asta e problema, baga-ti cardul in google pay, prea putine persoane foloseau plata direct din aplicatie asadar s-au decis sa dezactiveze optiunea.

| TimberWolf explică (pentru MarianWLF):

Tot degeaba, aceeasi problema.

| Dismally a răspuns:

Se intampla, incearca sa vorbesti cu cineva de la ei. Eu am patit cu cardul bancar, nu-l mai folosisem de vreo 4 luni dar mi l-au blocat pentru ca au vazut ei nu stiu ce tranzactii suspecte, nu stiu ce or fi vazut ca nu exista nicio tranzactie. A trebuit sa imi fac alt card. Asta am patit-o de doua ori cu doua banci diferite, mi-au blocat cardul asa random, fara motiv.

| Cinic a răspuns:

Sa suni la relatii cu clientii! Intra la ei pe site. Si cauta optiunea customer service. Ar trebui sa fie 24 din 24 daca nu ma insel.