| LordCristobal a întrebat:

Salut!
Care este ceaiul vostru preferat?
Care ceai este cel mai sanatos si recomandat?
Si am mai auzit o chestie,sa spuneti voi ce credeti, nu e bine sa insisti foarte mult timp doar cu in singur tip de ceai?

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Beau in principal ceaiuri naturale, pentru ceva efecte farmaceutice.
Cel mai frecvent, ceai de busuioc pentru a preveni balonarea, si ceai de tei, pentru efectul somnifer.
Mi se pare ca au efect, dar imi place si gustul.
Nu prea imi plac ceaiurile cumparate, pentru ca majoritatea au prea multe arome, si imi dau impresia unui gust sintetic/plin de E-uri.
Eu sunt mare amator de bauturi carbogazoase, deci daca vreau o bomba de gusturi, iau un suc carbogazos. De la ceaiuri am alte asteptari.
Am doi arbori de tei in curte, imi culeg si usuc singur pentru ceai.

14 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

De menta. Cel de la Lidl e perfect. Doua căni mari beau pe zi la masa, dimineața și seara. De luni de zile, și nu am absolut nimic.

| LordCristobal explică (pentru cristi202):

Stiu ca vorbisem cu o colega de la munca si i-am zis ca beau ceai de soc destul de des si mi-a zis ca nu e bine sa insisti mult timp cu un anumit tip de ceai.

| iulia0514 a răspuns (pentru cristi202):

Încerca să cumperi menta în ghiveci și să-ți faci din frunze proaspete o sa vezi diferența!

| cristi202 a răspuns (pentru iulia0514):

E o idee...
Știu că e o mare diferență! Aveam acasă, crestea in gradina. Nu trebuia să cumpăr. Citeva frunzulite "fresh" făceau un ceai delicios!

Eu pe timpul iernii cumpăr ghivece cu tot felul de plante aromatice sa am tot timpul proaspete și menta e printre preferatele mele și nu necesita multă atenție odată pe săptămână trebuie udata si o ai proaspătă

Fain! Cred că îți umple casa cu mirosuri superbe. Ai idee unde se găsesc asemenea ghivece?

| cristi202 a răspuns (pentru LordCristobal):