| laptecucereale22 a întrebat:

Salut, ce considerati ca ar trebui sa fac in aceasta situatie, aveti sfaturi sau orice in legatura cu asta? Am aplicat pentru un job de barista in mall, nu este vorba de oameni beti sau abuzivi, e o cafenea foarte ok, fiind in mall de asemenea. Ma angajeaza si totul bine, trebuie sa incep trainingul in cateva zile, mai apoi o sa ceara documentele necesare. Problema e ca eu i-am spus la bunica ca vreau sa ma angajez, pentru ca stiam ca ea ar avea o reactie buna(asa a si avut), fata de mama. Tin sa mentionez ca am 18 ani(si permis). Se pare ca bunica i-a spus mamei. Mama mi-a spus intr-un mod fara sens, ca pur si simplu nu ma lasa? cum o sa faca asta, daca legal nu poate? nu ma lasa sa imi castig banii mei? si nu, parintii mei nu imi dau bani ca sa spui ca nu am nevoie de bani. A spus ca pe ea o stie tot orasul(ceea ce nu e adevarat) si ma fac de rusine si si pe ea ca vreau sa lucrez ca barista. a spus niste lucruri foarte rele, mi le-am sters din memorie, incercam sa nu plang. Ce fac in situatia asta? pot vorbi cu tata, dar el o sa doar fie de acelasi acord cu mama dar mai calm. doar vreau sa lucrez, nu e nimic rau aici, nu o sa fie prea mult pentru mine si am nevoie de bani, bani pe care parintii nu pot sa imi ofere daca nu as muncii. perioada de lucru ar fi luna august full time si dupa cand incep scoala doar weekend, nu consider ca mi-ar afecta invatatura. acasa doar stau degeaba. si chiar daca ar fi sa refuz pentru ca ma obliga parintii, ar trebui sa sun managerul si sa ii informez, ceea ce ar fi destul de neserios din partea mea, pentru ca eu VREAU sa lucrez. vreau sa spun si faptul ca eu stau aproape de oras, dar nu am cum sa ies afara din casa ca sa ajung la munca daca cineva nu ma duce cu masina. am autobuz, dar parintii nu vor sa muncesc, ei pot sa ma duca cu masina, sau eu sa conduc dar momentan masina mea trebuie dusa la reparat si nu ma lasa sa conduc singura momentan. nu pot sa ajung in oras nici cum daca ei nu vor sa munc