| didik a întrebat:

Salut la toti. Sunt pusa in situatia de a lua o decizie foarte grea. Sunt studenta in Danemarca la Aarhus School of Business la master in sem.2 si vreau sa renunt. Deja am un master in tara pe care l-am absolvit de curand in februarie. In curand voi face 26 ani iar lipsa de experienta profesionala incepe sa-si spuna cuvantul. Unul nasol din pacate. In Danemarca nu sunt sanse sa gasesc ceva de munca pe profilul meu pentru ca trebuie sa cunosc limba, care e ingrozitoare. Anul trecut imi doream mult sa vin aici, acum nu mai gandesc la fel. Vreau sa ma intorc in tara si sa incerc sa ma angajez undeva. Oare decizia de a ma reintoarce e una buna? Astept pareri.

5 răspunsuri:
| georgesur a răspuns:

Pai normal ca-i proasta! Masterul din tara nu cintareste mai nimic in alta tara europeana, pe cind unul in Danemarca iti poate da o sansa in plus chiar si pentru o angajare in tara la o multinationala.
Intorcindu-te in tara o sa te desumflii repede(exceptind cazul in care ai vreun prieten care sa te umfle elwinking ), si o sa ramii cu regretul ca ai dat cu piciorul unei sanse.
PS-experienta profesionala se capata repede daca gasesti un job care sa-ti placa.

| didik explică:

Georgesur, nu e chiar asa cum zici tu. La o multinationala ma pot angaja si fara acest master din Danemarca. Intr-adevar e bine sa-l continui dar nu sunt 0 fara el. Nu o sa ma desumflu repede daca vin in tara, de asta sunt sigura, ca de acolo vin. Frumoasa exprimarea cu desumflatul si umflatul. Un pic de cizelare nu strica. Nu mai vreau sa stau aici pentru ca mama cheltuie lunar 1000 euro sa ma intretina pe mine si nu face fata. Iar eu nu gasesc joburi. Experienta profesionala se capata repede daca gasesc un job care sa-mi placa? Mai sa fie...serios?laughing ce sfat e asta? pe bune acum. apreciez efortul totusi

| RaSpUnS.pT.vOi a răspuns: