| Chriss203 a întrebat:

Salut, TPU. Am o intrebare adresata celor care au mai patit ca mine.
In 2023 a murit bunicul meu, dupa care mama a incheiat contractul de la cablu (care era pe numele bunicului), platind facturile etc. Deci era totul la zi.
Dupa care mama a deschis alt contract pe numele ei.
Un an mai tarziu primim in cutia postala plic de la compania care furniza cablul in care ni se spune ca bunicul meu (decedat de un an, cu contract la zi si PLATIT) trebuie sa plateasca aprox. 70 de lei. Dar pe plic nu apar motivele. Sun la ei sa ii intreb care e faza si aflu ca el trebuie sa plateasca (atentie!) niste „reduceri" de care a beneficiat. Adica ei au calculat asta dupa ce am platit/incheiat contractul. Evident ca am ignorat toata situatia pana acum o saptamana cand am primit executare silita.
A mai patit cineva asa? E o suma irelevanta, nu suma este problema, ci situatia.

1 răspuns:
| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Trebuiau sa lichideze toate datoriile la momentul incetarii contractului.
Fa o reclamatie la Protectia Consumatorului. Sper ca ai primit explicatia lor in scris.