| Adryenutzu a întrebat:

Am si eu o problema de, cand cu caldurile astea a inceput sa pape ulei un litru la schimb care ar fi cauze de pierdut nu pierd motoru este refacut de la A la Z are patru luni, multi mecanici mi-au spus ca este de la caldura acesta motorul are 186000! este vorba de o Dacia Solenza! Pareri?

3 răspunsuri:
| OldSoul a răspuns:

Incearca sa pui ulei mai gros, probabil al tau este prea fluid si are tendinta sa-l mai pape.

| DryIce a răspuns:

Scoate fum albastru la toba? daca da e gata motorul, nu l-a pus bine. Degeaba a refacut motorul, daca a gresit undeva e gata. Poti cauta alt motor. Nu mint asa e cu mecanicii. La unu nu i-a pus apa si a fiert motorul. Pe cine dai in judecata? asa e la mecanici asta e. Trebuie sa stai langa ei sa vezi cu ochii tai ce fac. Mie nu mi-a spart capacu la filtru motorina, a pus poxipol si am aratat ca curge motorina. A zis nu are nimica du-te acasa. Am zis omule uite ca el curge, curge tare. Zice nu are nimica. Am zis ca decat sa-l bat mai si dau de necaz mai bine plec si gata nu mai merg acolo. Asa-s romanii.

| Adryenutzu explică (pentru DryIce):

Culmea este ca nu bate nu da gram de fum trage excelent! la capacul de la tacheti pare un pic umezeala de ulei nu stiu ce sa mai zic!