| 1mp3r4t0r3 a întrebat:

Salut TPU! Ieri s-a întâmplat un lucru prin care m-am simțit neindreptatit. Așadar, sunt student la Universitatea de Vest din Timișoara, in anul 1, originar din Suceava, si ieri am avut unul dintre multele examene din sesiune pe care le-am trecut. Însă, în cazul de ieri, după ce am extras bilețelul cu întrebările pentru examen ( 5 la numar), si mi-a venit rândul sa răspund, profesorul mi-a luat acel biletel, m-a întrebat 2 din 5 subiecte de le biletel, la care nu știam răspunsul și pe un ton deosebit de arogant m-a întrebat:,, deci iti trec 4 sau te trec absent,,. In condițiile în care răspunsul la celelalte 3 întrebări de pe biletel le aveam notate și doream sa I raspund. Ca nu știam de 10, asta clar, dar pana la urma intenția era sa trec. Eu i-am spus ca am răspunsul la celelalte întrebări de pe bilet, dar el a răspuns pe un ton la fel de arogant,, nu ma interesează, aici nu negociem,,, în condițiile în care el a acordat fiecărui coleg de dinaintea mea minim 15 minute pentru a avea șansa sa primească nota de trecere, ba chiar le-a pus și întrebări ajutătoare, ba chiar mai mult de atât, pe unul l-a pus sa deseneze schema unui cuptor pe tabla ( fiind la Facultatea de istorie), deși nu știau nici ei mai multe ca mine, au plecat cu note de cel puțin 7-8. Pe mine insa, în 3 minute m-a executat cum s-ar spune, luând în considerare ce nu știam, nu ce știam de pe bilet. Ce parere aveți de aceasta situație? Ce as putea face în condițiile astea? Ma simt frustrat, pentru ca asa ma poate distruge chiar și la restanta, ca nu sunt o eminență de 10+. Mulțumesc anticipat! Dau fundă!

1 răspuns:
| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Facultate de Istorie este si la Iasi.
Te-ai dus din Suceava la Vest, unde ai accent!
N-ai stiut primele 2 subiecte, profesorului i s-a luat de tine.
E nedrept? E! Dar asta-i viata!
Daca vrei sa supravietuiesti acolo, trebuie sa fii atat de bun incat sa nu te poata da la o parte!