| FelixRadu21 a întrebat:

Salut, TPU. Ma confrunt și eu cu situația asta. Eu la 23 ani stau în continuare cu familia și sunt student la facultate. Problema e ca toți cei de varsta mea ma înjură și îmi spun ca e penibil pentru un bărbat ca mine sa stea pe banii părinților lui, iar fetele si-au arătat dezinteresul pentru mine. M-au întrebat colegii fel și fel de răspunsuri despre viata mea personala, dacă lucrez pe lângă facultate, dacă stau singur și am zis adevărul, ca nu am job și ca nu lucrez.
Ei mi-au zis ca nicio femeie nu se va uita vreodata la mine pentru ca la 23 ani stau în continuare cu familia, ca nu am job și casa mea proprie, chiar dacă sunt încă student și fac mișto de mine. Ce sa fac?

9 răspunsuri:
| FelixRadu21 explică:

M-au întrebat colegii fel și fel de intrebari*
M-am corectat ca am greșit, scuzati-ma

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Stai liniștit! Ignora.i! Toată lumea știe cât de greu este să.ti găsești un loc de muncă în ziua de azi. Cei din urmă vor fi cei dintâi!

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Să ignori.

| anonim3247 a răspuns:

Ceilalți de vârsta ta unde locuiesc? Cei care locuiesc cu părinții au prietene?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Man, stay chill. Aceia care te critică nu sunt mai buni decât tine, ci vor să-și ascundă neputintele și insecuritățile în spatele criticilor, asta facandu-i sa se simtă mai superiori, ca o forma de auto-validare.
Știu că e greu să suporți criticile unor neaveniți, dar încearcă să nu-i iei prea in serios, să nu te arăți afectat, deoarece asta îi va stimula și mai rău să te necăjească.
Încearcă să le dai replici pe măsură, dar nu în maniera jignitoare, ca să nu-i stârnești mai rău.

| Mitzupitzu a răspuns:

Si ''colegii'' au casele lor cumparate din banii castigati de ei? Au si gagici, nu? Ei nu stau pe banii parintilor?

| Freya1 a răspuns:

Stai un pic asa ca deja aici cădem intr-o alta extrema.