| AmFostOdataEuOBaba a întrebat:

Salutare, amici și inamici, anonimi și cunoscuți, ciudați și ciudate, salut coronavirușilori virtuali și coronaviruselor.
Fix despre asta vreau să vă întreb, coronavirus.
Ce părere aveți despre coronavirus?
Doar coronavirus, cor...da știu, mai mult de 10 persoane infectate, etc etc, deci da, vă înțeleg așazisa îngrijorare!
Dar eu nu vă întreb asta, vă întreb doar,
¿Ce părere aveți despre coronavirus?

16 răspunsuri:
| MihaelaDart a răspuns:

Sincer si decesele de 400 si ceva care s-au inregistrat in Italia, erau doar varstnici care reprezentau 60% probleme cronice si cu "gripa" asta corpul le-a cedat.
Eu una nu cred, mai multi au decedat de la gripa de sezon. Nu am nici o parere, ca in panica care s-a creat din cauza mass-mediei, stau fara stres. In statiunea-sat unde sunt in Grecia, nu rezista aceasta Corona, la cata igrasie avem. laughing

suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu am nicio parere ca nu sunt medic... asa ca respect ce imi spun oamenii care se pricep...

| Mosotti a răspuns:

Am deschis eu intrebarea asta, dar pe faza cu ce parere aveti ca SUA ar fi dus virusul in China.

Dar ce parere sa am, nu prea buna de haosul inutil si panica care se face. Corona este un virus ca si o gripa normala de fapt, se vindeca normal, nu exista tratament asa cum nu exista nici pe gripa sezoniera, se dau medicamente antisimptome doar. Ca unii mai si mor, pai asa mor si de la gripa sezoniera unii batrani cu alte probleme.
Am pus pe Youtube ce spunea un medic de la noi despre asta.

S-a facut panica aiurea, sa bage oamenii in draci, miercuri se inchid scolile pentru o saptamana (dar de ce o saptamana si n u 3 zile sau 14 zile), ce iese? Panica face mai rau decat chestia in sine. Nu sti cine are, nu ai cum sa te feresti, ala infectat nici el nu simte pana la 5-14 zile, chiar si ala vindecat au scris astia ca poate da corona la altii, deci daca e sa ti-o iei, ti-o iei si gata.