Https://www.help.tinder.com/hc/en-us/articles/115003957446-Security-FAQs
Poate te ajuta!
Mulțumesc frumos. Am trimis solicitare catre ei. Sper sa se remedieze problema.
Se va rezolva, sunt convins.
Cu drag!
Am mai incercat acum sa intru iar, dar imi spune ca contul meu a fost exclus de pe tinder. Am trimis solicitare la ei, sper sa rezolve curand.
Aveai vreun abonament sau?
Nu știu exact cum e cu Tinder (nu folosesc), dar daca nu ai un abonament sau ceva, ar fi mult mai simplu să îți faci un altul
Zic și eu
Da. Eram conectat cu numarul de telefon, si nu stiu cum s-au intamplat de mi s-a spart. Eu sper sa se rezolve cumva si sa mi se recupereze contul sau macar sa imi fac altul. Momentan nu ma lasa macar nici sa fac alt cont
Hmmm, înțeleg
Poate se rezolva, doar că va dura puțin până vei primi un răspuns
Da, sper sa se rezolve. Mulțumesc frumos pentru sfat
Dar totuși, as vrea sa imi spuna cineva, daca a trecut prin asta, daca o sa se rezolve sau nu. Macar sa stiu la ce ma astept.
Nicoleta6 întreabă: