Am patit si eu acelasi lucru cu ei... sunt niste oameni neseriosi.
Cel mai bine este sa suni la ei si sa-i intrebi pe ei cum se poate face acest lucru ( ei sunt in masura sa-ti raspunda exact).
Din ce am gasit eu pe site-ul lor, ai avea urmatoarele optiuni: Corespondenţa răspuns internaţională, Corespondenţă internaţională cu confirmare de primire; prin aceste doua metode, ti se da un numar de inregistrare si se monitorizeaza parcursul scrisorii. In cazul in care apare o problema, ea se poate solutiona cu acel nr. de inregistrare.
Poti arunca si-un ochi aici http://www.posta-romana.ro/......i-A-Z.html
Ma indoiesc ca voi avea o solutionare in cazul in care, voi folosi aceste servicii (in ciuda faptului ca mi se da un nr de inregistrare). La noi in tara mori cu dreptatea in mana. Din pacate nu poate fi nimeni tras la raspundere... Am trimis pana la urma cu DPD-ul - mi-a ajuns in doua zile. Multumesc de raspuns :-)
Nu cred ca nu-i poti trage la raspundere daca ti se da un numar de inregistrare. Se poate verfica drumul parcurs de acel numar si nu cred ca posta romana vrea sa-si piara clientii ( si asa nu mai este utilizata in ziua de azi si nu vor sa-si piarda si clientii pe care-i mai au), deci, for actiona actiona pentru solutionarea problemei. Daca nu ma insel ( nu am cunostinte exacte in domeniul juridic) dar cred ca-i poti da si in judecata pentru acest lucru. Cu placere.
RAY întreabă: