| lolium a întrebat:

Se spune ca nu putem ghici gandurile celorlalti dar sunt unele situatii in care privirea unei persoane sau felul de a reactiona intr-o anumita situatie o da de gol in asa fel incat nu mai e nevoie de cuvinte.pur si simplu patrunzi in mintea cuiva si ai certitudinea ca vezi adevarul. acele situatii, detalii, gesturi neobservate de majoritatea sunt mai relevante decat vorbele pentru ca arata intentiile ascunse, secretele, sau chiar ce gandim noi in timp ce spunem cu totul altceva.

ati trecut prin astfel de situatii? obisnuiti sa fiti atenti la lucrurile marunte pentru a-i "citi" pe cei din jurul vostru?

12 răspunsuri:
| Klepto a răspuns:

Zilnic trec prin asa ceva, sa dau vina pe boala mea sau pe faptul ca vad prea multe sau pe faptul ca este prea usor sa citesc pe unii oameni?
Top 3 de azi: Kaufland, eram la casa, vad o domnisoara cu coada ochiului, nici cu slujbe sau acatiste nu s-ar fi uitat ea la mine. Imi trage o privire si apoi se uita in alta parte, revine cu privirea la mine si zambeste zeflemitor, si vine a treia privire pe conceptul "Wow tipul asta chiar este asa de urat". Eu o numesc tehnica 3 priviri pentru a crede.
Cand sa ies din Kaufland iese o don'soara cu o fusta prea scurta si complexata de inaltimea ei, purtand niste lifturi. Se uita in spate si ma vede, se uita 3 secunde si incepe ritualul de a intinde fusta si bluza sa nu ma uit eu la ( Y )ul ei. Ei tot privirea inainte, detesc fiintele de genul, am simtit dezgustul ei fata de mine in ochii ei.
Cand ma intorceam de la munca vad doua tipe don'soare, una dintre ele impingand un carucior. Cea fara copil se uita la mine si o vad cum ii da ghiont la cealalta si se apropie sa ii spuna ceva la ureche, nu dureaza 3 secunde si o vad pe proaspata MILFA cum se intoarca si imi trage o privire plina de curiozitate. Se intorce si dupa 5 pasi aud un chicot in duet.